به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان؛ کوروش مرشد سلوک، گفت: با ابلاغ دستورالعمل از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، نمایندگیهای رسمی موظف به ارائه خدمات پس از فروش به همه خودروهای وارداتی شدند. همین موضوع مسوولیت ما را دو چندان کرد و انتظار مشتریان از سطح خدمات پس از فروش ما را مجاب کرد به شکلی در عرصه ارائه خدمات حضور پیدا کنیم که انتظارات مشتریان برآورده شود.
نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو، با اینکه بنزینهای یورور ۴ خیلی زود خودروهای یورو ۵ و یورو ۶ وارد شده به کشور را با مشکل و آلودگی بیشتر مواجه میکند تصریح کرد: از یک طرف به واردکنندگان اجبار میکنیم حتما خودروهای یورو ۵ و یورو ۶ واردکنند اما وقتس به گفته مسئولین هنوز تمام بنزین عرضه شده در کشور حتی یورو ۴ هم نیست ما با استفاده از این سوخت در خودروهای یورو ۵ و یورو ۶ عملا هم آلودگی بیشتری ایجاد میکنیم و هم به مشتریان با پرداخت پول بیشتر لطمه وارد کردهایم.
وی ادامه داد: طبیعتا مشتری برای خرید خودرو یورو ۶ بیشتر از یورو ۵ پول پرداخت میکند و برای خرید یک خودرو یورو ۵ هم بیشتر از یورو ۴ اما در کنار آن خودرویش با مصرف بنزین یورو ۴ و یورو ۲ قطعا زودتر آسیب میبیند و مستهلک میشود.
نایب رئیس انجمن واردکنندگان خودرو با اشاره به افزایش واردات خودرو در سال جاری گفت: واردات خودرو نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 60 درصد افزایش داشته و پیش بینی میکنیم این روند در نیمه دوم سال هم روند افزایشی خود را ادامه بدهد.
عرضه قطعات یدکی تویوتا با هولوگرام نانوتک همچنین هادی سرهنگی، معاون خدمات پس از فروش ایرتویا، با بیان اینکه ایرتویا در حال حاضر 46 نمایندگی در سراسر کشور دارد، اظهار کرد: به زودی تعداد این نمایندگیها به 55 خواهد رسید. طی یک سال و نیم گذشته خود را با همه استانداردهای به روز دنیا تطبیق داده و بسیاری از نمایندگیهای جدید ما منطبق بر استانداردهای جدید تویوتا پیاده سازی شدهاند.
وی در پاسخ به این نحوه نظارت بر نمایندگیها به چه شکل است؟ توضیح داد: واحد شبکه نمایندگان ایرتویا مسوولیت ارزیابی دورهای و تصادفی نمایندگیها را بر عهده دارد و در صورت بروز هرگونه تخلفی، با نمایندگی متخلف برخورد خواهد شد. همچنین به زودی هولوگرام نانوتک بر روی قطعات یدکی ایرتویا حک خواهد شد تا جلوی هرگونه سوءاستفادهای گرفته شود.
انتهای پیام/