گره زدن اقتصاد با دیگر کشورها به معنای خواری و خفت است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اینکه کشوری دیگر بخواهد ، سرنوشت اقتصاد ما را تعیین کند به معنای خواری و خفت است.
  • سه شنبه 2 آذر 1395 ساعت 20:59
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا وسیما ، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی در همایش تجلیل از جهادگران بسیجی عرصه علم ،پژوهش و فناوری که در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد افزود: 28 سال از فرمان تاریخی امام (ره) برای تاسیس بسیج دانشجو و طلبه می گذرد و دفاع از اسلام و پاسداری از اصول نه شرق نه غربی انقلاب اسلامی دو ماموریت امام (ره) در این فرمان بود.
وی با اشاره به اینکه قرآن به ما راه مبارزه با ظلم را آموخته است گفت: امروز دانشگاه و استاد و دانشجو و طلبه بسیجی اگر بخواهند به تکلیف خود در دفاع از اسلام عمل کند باید پرچم مبارزه با استکبار جهانی را بر افراشته نگه دارد و به هر کسی که کوچکترین نرمش در مقابل این جباران نشان دهد تودهنی بزند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: اسلام بدون مبارزه با طاغوت اسلام نیست و یکی از ارکان پاسداری از اصول نه شرقی نه غربی ، دفاع از استقلال کشور است.
سردار نقدی گفت: دانشگاه ها باید در مقابل کسانی که با تئوری های بی مایه و بی پایه می خواهند اصل استقلال را زیر سوال ببرند بایستند و از این اصل پاسداری کنند.
وی افزود: استقلال یعنی آزادی دسته جمعی یک ملت یعنی اینکه ملت بتواند برای سرنوشت خود تصمیم بگیرد نه اینکه منتظر نتیجه انتخابات در فلان کشور باشد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه با وجود تفکر بسیجی در کشور، امنیت و سعادت کشور تضمین می شود گفت: اگر به مرزهای قدرت جهانی نرسیم ابر قدرت ها ما را شکست خواهند داد و رکن اصلی در دست یابی به قدرت، علم است و باید جهاد علمی کنیم.
سردار نقدی زیر بنای همه علوم را علوم انسانی خواند و افزود: کشوری که در فناوری های مختلف و در داشتن سلاح و اقتصاد پیشرفته ، پیشرفت کند اما نظریه های علوم انسانی اش مبتنی بر آرمان هایش نباشد نوکر دیگران می شود و تحت مدیریت دیگران قرار می گیرد.
وی گفت: نظریه علوم انسانی غربی نزدیک به یک قرن در داخل آمریکا پیاده شد اما نتیجه آن هم اکنون اقتصادی با 20 هزار میلیارد دلار بدهی است که روزی دو و نیم میلیارد دلار هم به آن اضافه می شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: 95 درصد کمیت رسانه های جهان در دست آمریکا است اما هم اکنون آمریکا منفور ترین کشور جهان است.
سردار نقدی گفت: هر کسی می خواهد امریکا را بشناسد به مناظره های دو نامزد ریاست جمهوری آمریکا در انتخابات اخیر این کشور توجه کند، ترامپ می گفت در آمریکا 70 میلیون نفر زیر خط فقر و 7 میلیون نفر کارتون خواب هستند.
وی افزود: امروز باید به دنبال علوم انسانی غیر غربی رفت و تئوری های غربی جواب نمی دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: علم در عرصه صنعت نیازمند تلاش است و امروز ته مانده اقتصاد آمریکا که می تواند نیمه نفسی بکشد به سبب انحصارات علمی است و برای مبارزه با آمریکا باید این انحصارات را شکست.
سردار نقدی در بخش دیگری از سخنانش شعارهای ترامپ را غیر قابل اجرا خواند و افزود: اگر بسیج در عرصه علمی می خواهد نفس آمریکا را بگیرد در بخش دانش بنیان سرمایه گذاری کند.


ثبت نظر

ارسال