«مخاطب درگیر رسانه، رسانه به دنبال مخاطب: رسانه و مخاطب چگونه یکدیگر را پیدا میکنند؟»، «چرا سینما از ادبیات اقتباس میکند؟» و «حقوق مالکیت معنوی؛ الزامی که نادیده گرفته میشود»؛ اینها موضوعاتی است که در هفتاد و نهمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات (آذرماه 1395) مورد توجه قرار گرفتهاند.
پروندههای این شماره عبارتند از: رسانه (فاطمه پورمعصوم- اردشیر مرادی)، هنر (منوچهر دینپرست) و فرهنگ (ساره گودرزی).
لزوم توجه جدی تر به اقتصاد رسانه؛ دارد دیر می شود! عنوان سرمقاله این شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات به قلم مدیرمسئول است.
در این شماره میبینیم و میخوانیم:
ماهنامه تحلیلی، آموزشی و اطلاعرسانی مدیریت ارتباطات -آذرماه 95- به صاحبامتیازی و مدیرمسؤولی امیرعباس تقیپور و سردبیری امیر لعلی منتشر شده است. سید غلامرضا کاظمی دینان رییس شورای سیاستگذاری این ماهنامه است.
مدیریت ارتباطات هر ماه با قیمت 7000 تومان منتشر و در کیوسکهای مطبوعاتی و شهرکتابها توزیع میشود. علاقمندان جهت دریافت اشتراک سالیانه با شماره 88904882-021 تماس بگیرند. امکان خرید و مطالعه تمام شمارههای ماهنامه از لینک www.magiran.com/cmmagazine وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال تلگرامی cm_magazine@ مراجعه کنید.