به گزارش
خبرگزاری صداو سیما منصور ریاحی، مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی ایران، به شانا گفت: هماکنون بحث توتال برندینگ برای ایجاد فضای مناسب به منظور واگذاری وظیفه شرکت پخش برای بازگشت این شرکت به حوزه انبارهای نفت مطرح شده است.
وی افزود: شرکت ملی پخش فرآوردههای نفتی ایران با تاکید وزیر نفت و سیاست اعلام شده با حفظ نقش حاکمیتی خود به دنبال تقویت بخش خصوصی از طریق واگذاری تصدی امور است.
به گفته مدیرعامل شرکت پخش فرآوردههای نفتی ایران، با اجرای طرح برندسازی و توقف و واگذاری بخشی از وظایف این شرکت نظیر حمل و نقل، سوخترسانی، احداث جایگاه عرضه سوخت و توزیع فرآوردههای نفتی و فعالیتهایی که در این زنجیره وجود دارد، به بخش خصوصی واگذار میشود.
وی ادامه داد: صادرات فرآوردههای نفتی هماکنون از طریق عرضه در بورس با ایجاد فضای رقابتی برای بخش خصوصی در حال انجام است که امیدواریم بیش از پیش شاهد رونق عرضه فرآوردههای نفتی در بورس و استفاده بخش خصوصی از ظرفیتهای ایجاد شده، باشیم.
ریاحی، هدف اصلی راه اندازی شرکتهای صاحب صلاحیت یا برند، ارتقای رفاه، ایمنی و افزایش کیفیت خدمات قابل ارائه به مصرفکنندگان، ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در حوزه عرضه فرآوردههای نفتی به مردم، حمایت از بخش خصوصی و ایجاد فضای رقابتی در کشور اعلام کرد.