به گزارش خبرنگار
خبرگزاری صدا و سیما؛ حامد نصیری در نشست تخصصی بررسی حوزه مصرف بازیهای دیجیتال در ایران افزود: دلایل اصلی بازی بازیکنان لذت بخش بودن بازی، پرکردن اوقات تنهایی، جدیدتر و متفاوت تر بودن نسبت به سایر بازی ها و ارزان بودن است.
وی با بیان اینکه به طور متوسط از هر خانواده ایرانی یک نفر بازی دیجیتال انجام می دهد گفت: در ایران بازیکنان از شش سال گذشته بازی های رایانه ای را آغاز کردند.
نصیری با اشاره به اینکه سال 94 بازیکنان در کشورمان 132 میلیارد برای بازی کلش آو کلن هزینه کرده اند افزود: با ساخت بازی های ایرانی می توانیم درآمد زایی کنیم و آرمان های ملی و مذهبی را هم رعایت کنیم.
وی گفت: همچنین بازی سازی در ایران به اقتصاد کشور رونق می بخشد.
نصیری با تاکید بر اینکه باید در بازی های ایرانی از مدل تحقق انتظار استفاده شود افزود: بازیکن قبل از مواجه با موضوع در بازی انتظاراتی دارد که باید تحقق یابد.