بانک ملی در بانکداری بین المللی محدودیتی ندارد

مدیرعامل بانک ملی ایران ، چابکی در انجام فعالیت‌ها و خدمات و همچنین شفاف‌سازی قوانین را مناسب ترین راهکار برای ارتقاء خدمات به مشتریان دانست.
  • دوشنبه 29 آذر 1395 ساعت 18:16
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، محمدرضا حسین‌زاده در جمع مسئولان اعتباری و ارزی بانک ملی گفت: بانک ملی ایران از قدیم در بانکداری بین‌المللی دارای عملکرد بسیار وسیع بوده و برقراری روابط کارگزاری مناسب با بانک‌های خارجی راه حل خوبی برای ارائه خدمت بهتر به مشتریان است و برای خدمت به مردم هیچ محدودیتی وجود ندارد و اصلا نباید این مهم بر زمین بماند. 

وی در ادامه افزود : بخش بانکداری بین‌الملل و ارز از بخش‌های مهم بانک و اقتصاد است و مذاکره با کارگزاران خارجی باید از استمرار لازم برخوردار باشد تا بتوانیم روابط بهتری با دنیا داشته باشیم . 

برات کریمی عضو هیأت مدیره هم با ارائه گزارشی از وضعیت اعتباری و ارزی بانک کلی گفت: با هم‌اندیشی نخبگان صف و ستاد و بررسی موضوعات ارزی می‌توان به راه‌حل مسائل پی برد. 

کریمی اضافه کرد: دنیای بانکداری امروز به دنبال بانکداری با هزینه کم است و بر همین اساس باید به دنبال سپرده‌های ارزان قیمت و استفاده از خدمات کارمزدی باشیم. 

محمود شایان عضو دیگر هیئت مدیره بانک ملی هم با بیان اینکه اقتصاد ما بانک محور است و متاسفانه سیاست های اقتصاد کشور ما براساس پول بانک‌هاست ، گفت: بازاریابی و شناسایی مشتریان و برقراری ارتباط آنان با بخش‌های صف و ستادی می‌تواند منابع ارزان قیمت از محل صدور ضمانت‌نامه‌های ارزی و ریالی و سایر خدمات کارمزدی را به بانک سرازیر کند.

ثبت نظر

ارسال