کیفیت پایین خدمات علت قهر مردم با نمایندگى‌ها/ خدمات پس از فروش در ایران شوخى است

رئیس اتحادیه دارندگان اتوسرویس، تعمیرگاه، پارکینگ و کارواش خودرو با انتقاد از عملکرد خودروسازان در دوره خدمات پس از فروش گفت: خودروسازان داخلى باید 3درصد مبلغ دریافتى از مشتریان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزینه کنند اما متاسفانه تولیدکنندگان به این مهم بى توجه بوده اند.
  • پنجشنبه 2 دی 1395 ساعت 15:11
على رضا راسی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به سرویس‌دهی مناسب اتوسرویس در سطح شهر برای کلیه ماشین‌ها، گفت: ناراحتی اصلی مردم از ارائه خدمات در دوره گارانتی بوده زیرا در دوره گارانتی که خودروسازان تضمین کردند معایب خودروی خریداری شده برطرف شود، انجام نمی‌گیرد و بحث اصلی افراد خریدار خودرو داخلی پایین بودن کیفیت محصولات تولید داخل است.

عضو هیات رئیسه اتاق اصناف تهران در ارتباط با مراجعه اکثر افراد در دوره پس از گارانتی به اتوسرویس و قطع ارتباط نمایندگی‌ها با خریداران محصولات تولیدی، گفت: دلیل آن که مردم پس از به پایان رسیدن دوره گارانتی به نمایندگی‌های خودروسازان مراجعه نمی‌کنند این است که طبق قانون، خودروسازان داخلى باید 3درصد مبلغ دریافتى از مشتریان را بابت خدمات پس از فروش براى همان خودرو هزینه کنند اما متاسفانه تولیدکنندگان به این مهم بى توجه بوده اند.

وى افزود: خودروسازان تنها به فکر تیراژ تولید بوده و به خدمات پس از فروش توجهى ندارند و این امر باعث شده تا اکثر خریداران خودرو داخلى در ارتباط با سرویس خدمات پس از فروش رضایت کافى را نداشته باشند.

راسى در ارتباط با شوخى بودن خدمات پس از فروش خودروسازان در ایران،گفت: با توجه به وضعیت فعلى خودروسازان داخلى به نظر مى رسد خدمات پس از فروش در داخل کشور مانند شوخى است و در سال هاى اخیر خودروسازان با بى توجهى به معقوله ى خدمات پس از فروش با توجه به افزایش رفاه و تکنولوژى خودروها در سال هاى اخیر با نارضایتى مردم از این موضوع روبه رو هستند.

انتهاى پیام/

ثبت نظر

ارسال