راه‌اندازی 6 سرویس جدید اینترنت‎بانک مسکن

نمایه بانک : سرویس‌های جدید سامانه اینترنت بانک مسکن به منظورگسترش خدمات بانکداری الکترونیک و جلب رضایت مشتریان راه‌اندازی شد.
  • شنبه 4 دی 1395 ساعت 0:22

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، بانک مسکن در راستای افزایش سرعت رشد فناوری اطلاعات در زندگی روزمره و توسعه خدمات بانکداری، نسبت به ارائه 6 سرویس‌ جدید سامانه اینترنت بانک با عناوین «انفصال/اتصال حساب»، «پیگیری درخواست‌های ثبت شده»، «درخواست صدور کارت»، «انتقال وجه گروهی به کارت/ حساب تسهیلات»، «گزارش عملکرد ماهانه» و «نمایش مانده تسویه در سرویس صورتحساب و صورت وضعیت تسهیلات» اقدام کرد.
بر اساس این گزارش،با راه‌اندازی سرویس «انفصال/اتصال حساب» به منظور بهینه‌سازی ارائه خدمات به مشتریان بانک مسکن ، کاهش هزینه‌های صدور کارت برای متقاضیان و تسهیل در حمل و نگهداری کارت‌های الکترونیکی بانکی، امکان ارتباط چند حساب به یک کارت فراهم شد. 
از طریق این سرویس، دارندگان حساب‌های متمرکز بانک می‌توانند اقدام به درخواست اتصال چند حساب متمرکز خود نزد بانک مسکن به یک کارت الکترونیکی کنند که در راستای کاهش مراجعه مشتریان به بانک، این سرویس از طریق اینترنت بانک فعال شد.
این گزارش حاکی است،کاربران اینترنت‌بانک مسکن با استفاده از این سرویس می‌‎توانند حساب‌های متصل به کارت را مشاهده و نسبت به انفصال حساب‌های نمایش داده شده از کارت اقدام کنند. همچنین در این قسمت لیست حساب‌های قابل اتصال به کارت به کاربر نمایش داده شده و امکان اتصال آنها به کارت وجود خواهد داشت.
همچنین با راه‌اندازی سرویس «پیگیر درخواست‌های ثبت شده» نیز با ورود شماره درخواست که در هنگام ثبت هر درخواست به مشتری اعلام می‌شود، یا ورود بازه زمانی مدنظر، لیستی از درخواستهای ثبت شده جهت صدور کارت هدیه، صدور کارت المثنی و تمدید کارت آخرین وضعیت درخواست‌های ثبت شده قابل مشاهده است.
بر اساس این گزارش،«درخواست صدور کارت» از طریق اینترنت بانک مسکن از دیگر سرویس‌های جدید مشتریان این بانک است که کاربران اینترنت‌بانک مسکن می‌توانند نسبت به صدور کارت هدیه، کارت المثنی و تمدید کارت اقدام کنند.
روابط عمومی بانک مسکن همچنین ازفعال شدن «انتقال وجه گروهی به کارت/ حساب تسهیلات» از طریق اینترنت بانک مسکن خبرداد تا با استفاده از این سرویس، کاربر اطلاعات چند کارت یا حساب تسهیلات و تنها یک مرتبه اطلاعات کارت یا حساب مبدا خود را وارد کند.
همچنین با فعال شدن سرویس «نمایش فیلد مانده تسویه در سرویس صورتحساب و صورت وضعیت تسهیلات»، در هنگام انجام عملیات پرداخت قسط، صورت وضعیت تسهیلات و یا دریافت صورتحساب، فیلد مانده تسویه به کاربران نمایش داده می‌شود.
این گزارش حاکی است، سرویس «گزارش عملکرد ماهانه» نیز فراهم شد تا تراکنش‌های ماه‌های مختلف برای کاربران قابل مشاهده باشد.


ثبت نظر

ارسال