به گزارش
نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی
بانک ملت، علیرضا لگزایی قائم مقام مدیرعامل در مراسم شروع به کار شعبه چهارراه جهان کودک با قدردانی از همه دست اندرکاران برنامه ریزی و راه اندازی این شعبه اظهار امیدواری کرد که افتتاح شعبه جدید، منشأ خیری برای بانک ملت و مشتریان باشد و این شعبه و بقیه شعب در مسیر سودآوری و موفقیت بیشتر بانک تلاش کنند.
وی با تاکید بر این نکته که افتتاح شعبه چهارراه جهان کودک در راستای سیاست توسعه و تنظیم شبکه و کانالهای خدمت رسانی بانک ملت صورت گرفته است، ادامه داد: توسعه شبکه بانکی این امکان را می دهد که مشتریان در اقصی نقاط کشور و خارج از کشور بدون محدودیت زمان و مکان به خدمات بانکی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند.
لگزایی افزود: در چهارچوب سیاست توسعه و تنظیم شبکه کانال های ارائه خدمات شعبه، کاهش شعب فیزیکی و افزایش کانالهای خدمات غیر حضوری در دستور بانک ملت قرار گرفته است و از کانالهایی که جایگزین شعب میشود پایگاه شبانه روزی، کیوسکها و خود بانکها خواهد بود.
قائم مقام مدیرعامل بانک ملت خاطر نشان کرد: در آینده ترکیبی از کانالهای فیزیکی و غیرفیزیکی برای ارائه خدمات به مشتریان در مجموعه کانال های قابل دسترسی این بانک در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.
لگزایی با تأکید بر لزوم جذب منابع ارزان قیمت برای کاهش قیمت تمام شده پول و به تبع آن افزایش سودآوری بانک، تصریح کرد: هدف یک بنگاه اقتصادی مثل بانک سودآوری است بنابراین باید ملزومات برای دسترسی به این هدف را در دستور کار قرار دهیم.
رحیم طاهری، مدیر امور ناحیه یک بانک ملت هم در این مراسم با اظهار امیدواری نسبت به این که شعبه چهارراه جهان کودک در پایان سال ۹۶ عملکردی موفق را به ثبت برساند گفت: انتظار می رود که در دیگر مناطق تهران نیز با همکاری اداره سازمان، شعب سودآور و باکیفیت افتتاح شود.
محمد علی خادمی، مدیر شعب بانک ملت منطقه پنج تهران نیز گفت: با گشایش شعبه چهارراه جهان کودک، تعداد شعب تحت نظارت این مدیریت شعب به ۵۵ شعبه افزایش یافت و امیدواریم تا سال آینده شبکه شمال تهران را غنیتر کنیم.
وی همچنین گزارش کوتاهی از وضعیت عملکرد مدیریت شعب منطقه پنج در حوزه کاهش مطالبات، مصارف و منبع ارائه داد.