ارتقاء نرم‌افزار جامع بانکی پست‌ بانک‌ ایران و احتمال بروز اختلال موقت

نمایه بانک : به‌منظور بهبود کیفیت خدمات پست‌بانک‌ایران و ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان درسطح شعب و باجه‌های نمایندگی خدمات بانکی سراسر کشور، سامانه جامع این بانک ارتقاء یافته و طی روزهای آینده احتمالاً بطور موقت دچار اختلال می‌شود.
  • چهارشنبه 16 فروردین 1396 ساعت 12:9

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک در این خصوص گفت: براین اساس، سامانه‌ جامع بانکی این بانک به مدت سه‌روز از هفدهم لغایت نوزدهم فروردین‌ماه سال جاری دچار اختلال موقت شده و احتمالاً در عملیات بانکی مشتریان کندی ایجاد می‌شود.
وی افزود: مهمترین مزیت این سامانه؛ سرعت، امنیت، دقت و ارائه خدمات نوین بانکی است که با پیاده‌سازی آن، خدمات متنوع‌تر و مطلوب‌تری در تمامی درگاه‌های بانک اعم از؛ اینترنت‌بانک، تلفن‌بانک، موبایل‌بانک، دستگاه‌های خودپرداز و همچنین سایرخدمات بانکی به مشتریان ارائه خواهد شد.
فرحی تصریح کرد: با ارتقاء سامانه‌های بانکداری و پرداخت پست‌بانک، قابلیت‌های فراوان کاربردی و ملموس در دسترس مشتریان این بانک قرار گرفته‌است. در این مجموعه از سامانه‌ها، ضمن تأمین امنیت بالای کاربری بانکداری مجازی (مانند اینترنت‌بانک، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و ...) و سیستم‌های کارتی و پرداخت (مانند خودپرداز و پایانه فروش داخل شعبه) به واسطه استفاده از ضوابط، پروتکل‌ها و استانداردهای امنیتی پیشرفته، علاوه بر بهبود و افزایش تنوع خدمات بانکی در شعبه، جامعیت و سهولت استفاده از خدمات بانکداری مجازی (خارج از شعبه) در انواع کانال‌ها و ترمینال‌ها، به میزان چشمگیری فراهم شده‌است که امید می‌رود موجب کسب رضایت مشتریان گرانقدر بانک و صرفه‌جوئی در هزینه و زمان مورد نیاز برای انجام امور بانکی و مالی آنان گردد.
مدیرعامل پست‌بانک‌ایران تأکید کرد: امکان انجام انواع  عملیات بانکی و گزارش‌گیری بر روی حساب‌های بانکی مشتری در انواع کانال‌های بانکداری مجازی مانند اینترنت‌بانک، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و خودپردازهای پست‌بانک، قابلیت استفاده از سازوکارهای مختلف امتیتی برای احراز هویت کاربر و تأیید صحت درخواست‌های غیرحضوری، قابلیت افتتاح سپرده بانکی جدید در اینترنت‌بانک (خارج از شعبه)، امکان انجام انواع انتقال وجه (داخلی، بین بانکی ساتنا و پایا) به شکل واحد یا دسته‌ای و موردی یا مستمر، قابلیت‌های مدیریت پرونده‌های کارت اعتباری و تسهیلات در کانال‌های بانکداری مجازی، خودپرداز، کیوسک و دیگر ترمینال‌ها (شامل گزارش‌گیری، دریافت صورتحساب و بازپرداخت بخشی یا کل بدهی)، قابلیت انجام انواع انتقال وجه کارتی (کارت به کارت و کارت به سپرده) در خودپرداز و اینترنت‌بانک و سایر کانالها، قابلیت پرداخت انواع قبض‌های شهری (تکی و دسته‌ای) و خرید شارژ با استفاده از حساب بانکی یا کارت در کانالهای بانکداری مجازی و ترمینال های کارتی، قابلیت مدیریت چک و دسته چک در اینترنت‌بانک، امکان پرداخت از طریق حساب بانکی با وارد کردن شناسه و ثبت یادداشت برای انتقال وجه در اینترنت‌بانک، امکان استفاده از خدمات بانکداری شرکتی از طریق درگاه اینترنتی، نظارت کامل و مدیریت امن خدمت رسانی در باجه های شهری و روستایی، ایجاد امکان ارائه محصولات متنوع سپرده ای و تسهیلاتی به مشتریان، افزایش ضریب اطمینان خدمات بانکی از طریق پیاده سازی دستورالعملهای ضدپولشویی، ارائه کلیه خدمات ارزی مبتنی بر دستورالعملهای جاری بانکی از مهمترین ویژگی‌های سامانه جدید پست‌بانک‌ایران می‌باشد.
فرحی درپایان گفت: درحال حاضر بیش از 10هزار شعبه و باجه نمایندگی خدمات بانکی پست‌بانک‌ایران به عنوان گسترده‌ترین شبکه بانکی کشور تمامی خدمات بانکی را به صورت لحظه‌ای به هموطنان  درسراسر کشور ارائه می‌نماید.


ثبت نظر

ارسال