به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در این دو بازدید گزارشی از وضعیت عملکرد این دو شعبه به اطلاع رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین رسید.
سیامک دولتی در این دیدارها ضمن تاکید بر ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان این بانک گفت: بانک اقتصادنوین همواره در سالهای گذشته ارایه خدمات مناسب به مشتریان را در دستور کار داشته و این استراتژی بانک تغییرناپذیر خواهد بود.
دولتی همچنین ضمن توجه خاص به بررسی مسایل ریالی شعب، در خصوص تسهیل امور ارزی مشتریان تاکید و توجه همکاران ارزی را به ارتقای دانش خود در زمینه دستورالعملها به منظور تسریع در انجام امور و پاسخگویی به مشتریان شد.
وی به نقش تعیین کننده همکاران خصوصا در شعب اشاره کرد و گفت: بانک اقتصادنوین از جوانان تحصیلکرده و با دانشی برخوردار است که با درک اهمیت توجه به کیفیت خدمات در بازار رقابتی، خدمات بانک اقتصادنوین را با بهترین کیفیت به مشتریان ارایه نمایند.
وی خطاب به همکاران صف تسریع کرد: مشتریان بانک، به خصوص مشتریان اعتباری براساس نیاز و شرایط کسب و کار خود به شعب بانک مراجعه میکنند، در چنین شرایطی لازم است همکاران با آگاهی کامل از جزییات انواع خدمات و با معرفی خدمت مناسب، زمینه استفاده از عقد تسهیلاتی متناسب با شرایط هر مشتری را برای ایشان فراهم آورند.
در ادامه این دو دیدار رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین با اهدای لوح تقدیر از تلاش و کوشش کارمندان این شعب در ارایه خدمت مطلوب به مشتریان قدردانی کرد.