حمایت بانک شهر برای توسعه کلانشهرها/ در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"

نمایه بانک : مدیرعامل بانک شهر با اشاره به حمایت این بانک از پروژه‌های عمرانی کلانشهرها گفت: خدمات بانک شهر در زندگی شهروندان به طور کامل ملموس است.
  • شنبه 6 خرداد 1396 ساعت 0:48

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی، با بیان این‌که این بانک از زمان راه‌اندازی، با هدف ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان و کمک به مدیریت شهری در کلانشهرهای مختلف راه اندازی شده است، گفت: به این منظور و با توجه به این‌که همواره ترافیک و آلودگی هوا از معضلات عمده کلانشهرها و از دغدغه‌های مهم مدیریت شهری بوده است، در گام نخست، تامین مالی به منظور توسعه حمل و نقل عمومی، خطوط مترو و سایر پروژه‌های عمرانی در دستور کار قرار گرفت. وی افزود: خطوط متروی شهرهای مشهد ،شیراز، اصفهان، تبریز و کرج و خطوط 6 و7 مترو و شهرآفتاب تهران از جمله اقداماتی است که در این زمینه صورت گرفته است. پورزرندی خاطر نشان کرد: همچنین اجرای پروژه‌های مهمی همچون بزرگراه محشتم کاشانی در استان البرز، پروژه های طبرسی، شارستان رضوی و بازگشایی پروژه مجد در مشهد، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی شهراصفهان، اجرای تقاطع غیرهم‌سطح میدان بسیج، اجرای تقاطع غیرهم‌سطح میدان آذربایجان و پروژه تجاری اداری فرهنگی آیسان در کلانشهر تبریز و تونل صدر، نیایش، بزرگراه امام علی(ع) در تهران،.. بخش دیگری از اقداماتی است که طی این سال‌ها با حمایت بانک شهر اجرایی شده است.

راه اندازی سیستم پرداخت خرد

با حمایت بانک شهر هم اکنون سیستم پرداخت خرد در بخشی از سیستم حمل و نقل شهرهای شیراز، همدان،تبریز و تهران اجرایی شده است که رضایتمندی شهروندان این شهرها را نیز به همراه داشته است. همچنین کارت بلیط شهروندی در گیت‌های ورودی متروی تبریزاز ابتدای اسفند، الزامی شده و این برنامه هوشمند، در یک زمان‌بندی مشخص می تواند در سایر حوزه‌های حمل و‌نقل عمومی از قبیل اتوبوس و تاکسی نیز اجرایی شود.

حضور در نمایشگاه‌های کتاب با محور مسئولیت اجتماعی

پورزرندی همچنین، مسئولیت اجتماعی را از دیگر محورهای فعالیت بانک شهر دانست و افزود: بانک شهر امسال برای دومین بار پیاپی به عنوان بانک عامل نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، توانست رضایت بیش از 98 درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب کسب کند و این در حالی است که سال گذشته، این بانک، به عنوان بانک عامل نمایشگاه ‌های کتاب در 29 استان نیز به ارائه خدمات مشابه پرداخت. وی تصریح کرد: راه اندازی سرویس NFC برای نخستین بار در شبکه بانکی کشور از سوی این بانک، از اقدامات مهم در نمایشگاه کتاب بود،این سرویس،یک روش پرداخت وجه خرید است که به جای کارت فیزیکی از طریق موبایل صورت می‌گیرد و با تلاش‌های بسیار برای نخستین بار در سی‌امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در اختیار متقاضیانی که سیستم عامل موبایشان اندروید بود، قرار گرفت.

بانک شهر، یک بانک شهروندی است

پورزرندی در ادامه بانک شهر را یک بانک شهروندی دانست و افزود: بر خلاف عقیده بسیاری که این بانک را متعلق به شهرداری کلانشهرها و مراکز استان‌ها می‌دانند، این بانک از همه شهرداری همه شهرها حمایت کرده است، به طوری که به گفته بسیاری از مسئولان، نمایندگان مجلس و شهرداران، چنانچه حمایت‌های بانک شهر نبود، بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام به سرانجام نمی رسید.

کمپین جدید بانک شهر آغاز شد
در ماه مبارک رمضان " خرده به جیب نگیر"


به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی، بانک شهر همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، کمپین جدید خود را با عنوان  "خرده به جیب نگیر" رونمایی کرد.
بر این اساس، این کمپین با هدف اطلاع رسانی در خصوص ویژگی‌های کارت شهروندی و معرفی اماکنی که این کارت‌ها در آن قابلیت استفاده دارند، اجرا می‌شود.
آشنایی و اعلام آمادگی در پاسخ به نیاز ایجاد شده و نهادهای ذیربط در شهرهایی که این خدمت راه اندازی نشده است از یک طرف و توسعه سهم بازار در شهرهایی که این خدمت راه اندازی شده است، از اهداف اصلی این کمپین است. 
قابل ذکر است که کارت شهروندی هم اکنون در سیستم حمل و نقل عمومی شهرهای تهران، تبریز، شیراز و همدان اجرایی شده است و سینماها، پارکومترها، اماکن تفریحی، فروشگاه‌های شهروند و ... از جمله اماکنی هستند که این ظرفیت در آنها ایجاد شده و یا در حال راه اندازی است. 
در کمپین " خرده به جیب نگیر"، سعی بر آن است تا به زبان ساده، این ویژگی‌ها و نحوه استفاده آن به شکل توصیفی برای مخاطبان تشریح شود .
همچنین در این کمپین، سرویس NFC که روش پرداخت از طریق موبایل و برای گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید است و برای نخستین بار از سوی بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران اجرایی شد، به عنوان ظرفیت دیگری برای پذیرنده‌ها معرفی می‌شود.


ثبت نظر

ارسال