به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی، حسین بارانی در چهارمین همایش مشترک بانک ملی ایران و شرکت بیمه البرز با بیان این مطلب افزود: خانواده بانک ملی ایران شامل کارکنان شاغل و بازنشسته و افراد تحت پوشش آنها در حدود 198 هزار نفر را تشکیل میدهند که نیازهای درمانی متنوعی دارند. برآورده کردن مطلوب این نیازها علاوه بر هزینههای قابل ملاحظهای که برای این بانک در بردارد، نیاز به تخصصهای مختلفی نیز دارد .
معاون منابع انسانی بانک ملی ایران تاکید کرد: بیمه البرز با کارشناسان خبرهای که در اختیار دارد توانسته است در سه سال گذشته خدمات بیمهای خوبی را در بخش درمان به بانک ملی ایران ارائه دهد و سطح رضایتمندی بیمهشدگان را در این بخش افزایش دهد.
بارانی در پایان اظهار کرد : در کنار پرداختن به بیمههای درمانی باید از فرصت بیمه مرهونات نیز استفاده کرد و در این زمینه بیمه البرز از ظرفیتهای خوبی برخوردار است.
مهدی لطیفی؛رییس اداره کل رفاه و درمان بانک ملی ایران نیز در این مراسم گفت: دغدغه مسائل درمانی کارکنان،بازنشستگان و افراد تحت پوشش آن ها جزو سیاست های محوری هیات مدیره بانک است.
لطیفی تاکید کرد:انعقاد قرارداد با بیمه البرز با امکانات متنوعی که در اختیار دارد، بهترین راهکاری بود که علاوه بر تامین تنوع خدمات درمانی، به صرفه جویی در بودجه درمانی بانک ملی ایران کمک کرد.
در ادامه این همایش حسین دشتی عضو هیأت مدیره موسسه همیاری کوثر با اشاره به قرارداد میان بانک ملی ایران و بیمه البرز گفت: پیش از انعقاد قرارداد همکاری با بیمه البرز، 40 درصد بودجه بانک ملی ایران در بخش درمان صرف درمانهای بستری و 60 درصد صرف درمانهای سرپایی میشد.
وی افزود: انعقاد قرارداد با بیمه البرز بار سنگینی را در این بخش از دوش بانک ملی ایران برداشت و نیاز درمانهای تخصصی همکاران را هم برآورده کرد.
احمد صفرزاده معاون فنی بیمه البرز هم در این همایش با اشاره به اجرای قرارداد با بانک ملی ایران گفت: فلسفه بیمه البرز از اجرای قرارداد بیمههای درمانی ، افق بلند مدت همکاری با بانک ملی ایران است.
وی افزود : باید تلاش شود تا همکاری بیمه البرز و بانک ملی ایران در سایر زمینهها نیز محقق گردد.
در ادامه چهارمین همایش مشترک بانک ملی ایران و بیمه البرز، با برگزاری پانل کارشناسی، مسائل درمانی کارکنان و بازنشستگان این بانک مورد بررسی قرار گرفت.