به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این بازدیدها، آمار عملکرد شعب استان در حوزه های مختلف مشتری مداری، بازاریابی، جذب بازارهای جدید، رشد منابع، کنترل مصارف و نحوه پیگیری وصول مطالبات توسط امامی و نجدی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و رهنمودهای لازم جهت ارتقاء شعب ارائه گردید .
امامی، عضو هیات مدیره بانک ضمن تقدیر از پرسنل صف و ستاد، خواستار تشکیل کمیته راهبردی جهت تجزیه و تحلیل پتانسیل های موجود در بازار و تحلیل کلان اقتصاد استان، بانکها و همچنین جامعه هدف گردید تا از طریق آن بتوان به درک صحیحی از وضعیت ظرفیت های اقتصادی برای جذب منابع قرض الحسنه بیشتر رسید.
وی با اشاره به خدمات و طرح های تسهیلاتی بانک بیان داشت: سرویس های بانکداری الکترونیک و خدمات بانک به نحوی طراحی شده که تمام سلیقه ها را در بر می گیرد و توضیح و معرفی صحیح این محصولات مانند افتتاح حساب و درخواست تسهیلات به صورت آنلاین می تواند به جذب مشتریان بیشتر کمک نماید.
عضو هیات مدیره بانک در رابطه با رتبه بندی جدید شعب بانک اظهارداشت: حساب های جاری، رعایت نسبت مصارف به منابع، مطالبات و... نقش بسزایی در کسب رتبه بالاتر برای استان خواهد داشت.