افزایش سطح کیفی زندگی در شهرها با خدمات الکترونیک بانک شهر

نمایه بانک : عضو شورای شهر اهواز با تأکید بر لزوم تعامل بیشتر شهرداری‌ها با بانک شهر گفت: اقدامات این بانک به ویژه در حوزه بانکداری الکترونیک می‌تواند منشأ خدمات مفیدی برای شهروندان باشد و سطح کیفی زندگی را در شهرها افزایش دهد.
  • سه شنبه 25 مهر 1396 ساعت 18:2

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمدرضا ایزدی با تأکید بر لزوم سوق دادن تمام فعالیت های شهرداری به سمت خدمات الکترونیک اظهار کرد: مکانیزه شدن بلیط اتوبوس و تاکسی مستلزم وجود کارت های الکترونیک و همزمان نصب سیستم کارتخوان در اتوبوس ها و تاکسی های شهری است، بنابراین برای جلوگیری از هدررفت هزینه ها و ایجاد امکانات رفاهی برای مردم باید این سیستم در شهرداری نهادینه شود تا از اتلاف وقت و هزینه ها جلوگیری شود.
وی با تاکید بر اهمیت این خدمات در تسهیل امور روزمره شهروندان افزود: مکانیزه شدن خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهری در اهواز به منظور دسترسی آسان مردم به امکانات و خدمات این حوزه است و ضرورت اجرایی شدن آن برای رفاه شهروندان بسیار مهم و ضروری است که امیدواریم تعامل با بانک شهر این بستر را فراهم کند.
ایزدی در ارتباط با ضعف خدمات حمل و نقل در اهواز گفت: در شهر اهواز باید حداقل 900 دستگاه اتوبوس داشته باشیم در صورتی که در حال حاضر 300 دستگاه اتوبوس بیشتر فعال نیست ولی امیدوارم با عزم شهردار جدید این مشکل حل شود.
وی با تأکید بر این‌که قطعا هرچه خدمات الکترونیکی بیشتری ارائه شود خدمات به صورت آسان تر در اختیار شهروندان قرار می گیرد، گفت: بر اساس وظیفه ای که شهرداری و شورای شهر نسبت به مردم دارند، این خدمت رسانی ها باید در راستای رفاه مردم انجام شود. 
این عضو شورای شهر اهواز در ارتباط با مزایای بلیط های الکترونیکی تصریح کرد: در صورت مکانیزه نبودن پرداختی های سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهروندان همیشه باید دنبال پول خرد و تهیه بلیط باشند ولی با کارت چند منظوره الکترونیک بانک شهر همه پرداختی‌های این حوزه به صورت یکجا از طریق دستگاه‌های پوز نصب شده در اتوبوس و تاکسی‌های مختلف انجام می شود.


ثبت نظر

ارسال