به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، این بانک با هدف تامین رفاه و سهولت دسترسی زائران اربعین حسینی به خدمات بانکی، اقدامات ویژه ای را شامل تعیین23 شعبه کشیک در استان های خوزستان، کرمانشاه و ایلام از اول تا 30 ابان، افزایش سقف برداشت از خودپردازهای استان های مذکور تا 5 میلیون ریال، پیش بینی سه دستگاه کانکس سیار حامل دستگاه های خودپرداز در نقاط مرزی مهران، قصرشیرین و چزابه، توسعه تجهیزات و خدمات بانکداری الکترونیک در استان های هدف و هماهنگی برای تامین نقدینگی مورد نیاز شعب بانک در این استان ها و افتتاح حساب متمرکز110 برای نقش آفرینی عموم و جلب مشارکت در زمینه کمک به ستاد بازسازی عتبات عالیات انجام داده است.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، تندیس اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری به مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء شد.
اجلاس سراسری مدیریت مشتری مداری با هدف معرفی و قدردانی از پیشگامان این عرصه روز یکشنبه 30 مهر ماه با حضور جمعی از مدیران و صاحبان صنایع از بخش های دولتی و خصوصی در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.
بر اساس این گزارش، با توجه به دستاوردها و سوابق موفق در رضایتمندی مشتری و ایجاد فرآیند رضایت در مشتری، تندیس این همایش به دکتر مرتضی شهیدزاده رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل بانک کشاورزی اهداء و توسط نماینده بانک دریافت شد.