اعلام استراتژی فروش بیمه تجارت نو

نمایه بانک : به گفته سیدمحمد عباس زادگان مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو، استراتژیک این شرکت در حوزه فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در آینده نزدیک با توجه به توان مالی سهامداران، به سمت افزایش خواهد رفت .
  • چهارشنبه 3 آبان 1396 ساعت 10:29

به گزارش  نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پست‌بانک‌ایران ، وی در جمع مدیران این شرکت با اشاره به اهمیت اعتماد و اطمینان‌خاطر مشتری به عنوان رکن اصلی در فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری گفت: تمامی نمایندگان می‌بایست قبل از معرفی محصول به سرمایه اولیه شرکت و سهامداران برجسته آن بپردازند تا بتوانند میزان ریسک را به حداقل ممکن برسانند.
عباس‌زادگان با بیان اینکه در اولین سال فعالیت با ذخایر پیش‌بینی شده 110 میلیارد ریال، به میزان 300 ریال EPS به ازای هر سهم شناسائی و درنهایت 280 ریال سود به ازای هر سهم تقسیم شد. تصریح کرد: این نتیجه مالی موجب شد تا شرکت بیمه تجارت نو در سطح یک توانگری مالی قرار گیرد.
مدیرعامل شرکت بیمه تجارت‌نو افزود: تدوین برنامه استراتژیک شرکت برای 5 سال آینده بدون شک، سایه امنیت برای بیمه‌گذاران خواهد بود که در این راستا جهت اجرای صحیح و دقیق برنامه‌ها از نیروی انسانی جوان، متخصص و خلاق استفاده شده است.
وی اضافه کرد: تحقق سود قطعی 1/22 درصدی (بیست‌و‌دو ممیز یک صدم درصد ) برای بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری در سال 1395 از دیگر موفقیت‌های بیمه تجارت‌نو می‌باشد. البته با بهره‌گیری از متخصصین و مشاورین تراز اول در حوزه سرمایه‌گذاری، اقتصاد و بازار و با ارائه راهکارهای اصولی درمقابل کاهش سود بانکی قطعاً در سرمایه‌گذاری‌های آتی شرکت، خللی وارد نخواهد شد.
دکتر عباس زادگان تأکید کرد: نمایندگان بایستی در مذاکرات فروش بیشتر بر روی ماهیت اصلی بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری از جمله وقوع حوادث احتمالی و حفظ امنیت جانی و مالی تمرکز نمایند و ذهنیت مشتری را به این بخش سوق دهند.
گفتنی است: پست‌بانک‌ایران از سهامداران عمده بیمه‌تجارت‌نو می‌باشد.


ثبت نظر

ارسال