به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پستبانکایران ، وی اخذ مجوزهای لازم از بانک مرکزی را فصل نوینی در خدماترسانی باجههای خدمات بانکی دانست و افزود: با تقویت پشتوانههای قانونی فعالیت باجههای خدمات بانکی، یکسانسازی نرم افزار باجهها با شعب بانک و تدابیر نظارتی لازم زمینه ارائه خدمات مطلوب در این باجهها فراهم نموده است.
فرحی تصریح کرد: ارتقاء کیفیت خدمات بانکی و ارائه آن به روستائیان در راستای افزایش انگیزه کارگزاران باجهها با ارتقاء کارمزدها از اولویتهای این بانک میباشد.
به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی پستبانکایران ، دکتر فرحی مدیرعامل پست بانک ایران در دومین روز از بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات کشور از غرفه های رسانههای خبری این نمایشگاه بازدید و پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.
وی در این بازدید ضمن حضور در غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و خبرگزاریهای ایسنا، ایرنا، دانا، برنا، آریا، آنا و همچنین پایگاهها و سایتهای خبری تابناک، پارسینه، جماران، اقتصاد آنلاین، ایسکانیوز، شمانیوز، خبر طلائی و روزنامه های ایران و صمت پاسخگوی سوالات خبرنگاران آنها شد.
وی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران به تشریح خدمات جدید و برنامههای بانک در حوزههای ICT، طرحهای اشتغالزائی و اعطای تسهیلات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت.
فرحی در بازدید از غرفه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به تشریح خدمات این بانک در سال 1396پرداخت و گفت: در هفت ماه گذشته پست بانک تلاش نموده تا ضمن تجهیز شعب و باجههای بانک به نرم افزار پیشرفته بانکی، خدمات جدیدی را به مردم ارائه نماید که یاراکارت روستائی بعنوان کارت اعتباری ویژه روستاییان یکی از مهمترین خدمات اخیر بانک بوده است.
همچنین مدیرعامل پستبانکایران در بازدید از غرفه خبرگزاری آنا به تفاهمنامه پست بانک ایران با دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق تفاهمنامه مذکور آمادگی داریم تا دو میلیون کارت هوشمند را به دانشجویان اختصاص دهیم.