امتیازات حساب جاری بانک قرض الحسنه مهر ایران کم نظیر است/ طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشویق می کند

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در جریان بازدید از شعب استان همدان با اشاره به امکان دریافت تسهیلات از گردش مالی حساب جاری بیان داشت: اخذ تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان از محل اعتبار ایجاد شده در حساب جاری، یکی از ویژگی های منحصر به فرد در بانک قرض الحسنه مهر ایران به شمار می آید.
  • شنبه 6 آبان 1396 ساعت 11:29

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، تلیکانی عضو هیات مدیره در سفر با مرتضی اکبری به استان همدان ضمن تاکید به افزایش سهم بانک از حساب های جاری بیان داشت: این بانک همانند سایر بانک های کشور خدمات دسته چک و حساب جاری ارائه می کند، با این تفاوت که متقاضیان این نوع حساب می توانند از محل گردش و اعتبار ایجاد شده در حساب خود، تسهیلات دریافت کنند.
وی افزود: در این امکان، از محل گردش مالی و معدل حساب جاری تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می شود و جا دارد تا همکاران ما با تکیه و تاکید بر این پتانسیل ها بر افتتاح حساب جاری اهتمام کامل داشته باشند.
شایان ذکر است، در این بازدیدها، وکیل مشاور مدیرعامل و رییس اداره کل حوزه مدیریت، اقدامی رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی، انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات و امینی مدیرشعب استان همدان نیز حضور داشتند.

طرح های «انگیزش و تداوم مهر» مشتریان را به تعامل بیشتر تشویق می کند

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازدید از شعب استان همدان گفت: طرح های تداوم و انگیزش مهر در راستای برنامه های مشتری محور، بانک قرض الحسنه مهر ایران تدوین و اجرا می شود که امیدواریم با استقبال مشتریان بتوانیم در تحقق توانمندسازی اقشار مختلف جامعه گام مثبتی برداریم.

دکتر اکبری در بازدید از دوایر ستادی مدیریت شعب استان همدان با اشاره به اقدامات صورت گرفته طی ماه های گذشته بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران با همکاری تمامی کارکنان صف و ستاد عملکرد مطلوبی در زمینه ارائه خدمات به هموطنان داشته است به نحوی که استقبال از سبد محصولات بانک موجب شده است تا در ۷ ماه گذشته نسبت به پایان سال ۹۵ بالغ بر ۴۰ درصد افزایش منابع داشته باشیم.
وی توجه به جذب سپرده های اشخاص حقیقی و گسترش زمینه ارائه خدمات متنوع بانکی به این گروه از جامعه را از اولویت های بانک دانست و اهتمام همکاران به رعایت مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع را به عنوان رمز موفقیت در این بخش عنوان کرد.
مرتضی اکبری با اشاره به نقش جذب و تجمیع منابع قرض الحسنه و اختصاص آن به نیازمندان واقعی در قالب تسهیلات بیان داشت: این بانک تلاش می کند تا با پرداخت وام های ارزان قیمت به رفع مایحتاج ضروری آحاد جامعه خصوصاً در مناطق محروم و کمتر برخوردار کشور نقش بسزا و موثری در توزیع مناسب ثروت، رونق اقتصادی و کاهش آسیب های اجتماعی ایفا نماید.
مدیرعامل بانک در رابطه با جایگاه بانکداری الکترونیک در تسهیل امور و ارائه سریعتر خدمات به مشتریان تصریح کرد: به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان و همچنین کمک به بهبود محیط زیست از طریق کاهش ترددهای غیر ضروری و حذف کاغذ و فرم های نوشتاری، سامانه های آنلاین افتتاح حساب و درخواست تسهیلات در این بانک راه اندازی شده است و متقاضیان می توانند با برخورداری از این امکانات در کنار اینترنت بانک، همراه بانک، تلفن بانک و ... در هر موقع از شبانه روزبدون مراجعه به شعب کارهای بانکی خود را انجام دهند.
شایان ذکر است، در این سفر از شعب صدف، شهید مدنی، امام زاده عبداله، مدرس و مهدیه بازدید به عمل آمد و عملکرد مدیریت شعب استان همدان در حیطه های بازاریابی، جذب منابع جدید، دستیابی به اهداف تدوین شده، کنترل مصارف و پیگیری وصول مطالبات مورد بررسی قرار گرفت.


ثبت نظر

ارسال