تعامل دو طرفه با مشتریان در شبکه های اجتماعی

نمایه بانک : بانک ایران زمین در راستای توسعه خدمت در شبکه های اجتماعی از مشتریان خود دعوت می‌کند که جهت بهبود فرآیند پاسخگویی و ارائه خدمات بهتر، در نظر سنجی تلگرامی این بانک شرکت کنند.
  • چهارشنبه 1 آذر 1396 ساعت 2:14
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، از این پس مشتریانی که عضو ربات هوشمند تلگرامیhttp://t.me/izbankbot هستند، می توانند پس از مراجعه به شعبه و دریافت خدمات، با شرکت در نظرسنجی تلگرامی نظر خود را در خصوص خدمت دریافت شده اعلام کنند.
این نظر سنجی به این صورت اجرا می شود که در پایان وقت اداری برای مشتریانی که به شعب بانک ایران زمین مراجعه کرده اند و عضو ربات هوشمند این بانک هستند، یک نظر سنجی از طریق این ربات ارسال می شود، که مشتریان می توانند ارزیابی خود را از عملکرد شعب اعلام کنند.
این نظرات جهت بهبود عملکرد شعب بانک ایران زمین به صورت سیستماتیک از طریق سامانه هوش تجاری بررسی و در اختیار واحد های ذیربط قرار خواهد گرفت.
در حال حاضر ربات بانک ایران زمین، به عنوان جامع ترین ربات شبکه بانکی قصد دارد ضمن ارائه خدمات غیر تراکنشی، فضای بانکداری آینده را برای مشتریان خود ترسیم کند.
ضمناً مشتریان می توانند با شرکت در مسابقه "عضو شو، جایزه بگیر" در قرعه کشی هفتگی ده میلیون ریالی این ربات شرکت کنند.
@izbank

ثبت نظر

ارسال