راه اندازی سرویس دریافت صورتحساب از طریق ایمیل

نمایه بانک : امکان دریافت صورتحساب و تنظیم گزارشات دوره ای از طریق ارسال به صورت پیام کوتاه و ایمیل، برای مشتریان بانک قرض الحسنه مهر ایران فراهم شد.
  • یکشنبه 12 آذر 1396 ساعت 13:37

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، با استفاده از این سرویس امکان ارسال موجودی و صورتحساب هر یک از سپرده های مشتری، طی دوره های زمانی دلخواه و بنابر سلیقه متقاضیان از طریق ارسال به پست الکترونیک و یا پیام کوتاه مهیا شده است.
براین اساس، مشتریان پس از ورود به کانال اینترنت بانک، از منوی «گزارش» ، «تنظیمات گزارش های دوره ای» و انتخاب گزینه «اضافه نمودن گزارش دوره ای جدید»، دوره ارسال سرویس مورد نظر خود را تنظیم می کنند. 
همچنین، در قسمت «شماره سپرده» حساب مربوطه و در بخش «دوره زمانی» مدت ارسال دوره (روزانه، هفتگی و ماهانه) را انتخاب می نمایند و با شخصی شدن نوع ارسال ( به صورت پیام کوتاه یا پست الکترونیک) توسط مشتریان، می توانند از این خدمت بهره مند شوند.
شایان ذکر است، نوع ارسال«دورنگار» در حال حاضر فعال نمی باشد و با افزودن هر گزارش دوره ای جدید امکان تکراری شدن نوع ارسال وجود ندارد.


ثبت نظر

ارسال