به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، در این نشست، محمد جعفری بیان داشت: مستمری بگیران و بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی، افراد زحمتکش و مولد جامعه هستند و نقش بسزایی در پیشرفت کشور دارند؛ از این رو احترام، رعایت حرمت و استفاده از تجارب بازنشستگان، بسیار مورد تاکید است.
رییس کانون مرکزی کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با اشاره به خدمات شایسته بانک قرض الحسنه مهرایران گفت: کارکنان این بانک جایگاه و ارزش خدمت به جامعه را به خوبی درک می کنند و با سرلوحه قرار دادن اصول مشتری مداری و رعایت اخلاق حرفه ای برای افزایش رضایتمندی مشتریان به ویژه بازنشستگان تلاش می نمایند.
وی تصریح کرد: استفاده از خدمات و سبد محصولات این بانک در توانمندسازی و کاهش دغدغه های مالی بازنشستگان موثر بوده و کارکنان نیز با درک لازم از شرایط مراجعین، تعامل خوبی را با آنان بر قرار می کنند.
در ادامه، مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران نیز از روحیه قدرشناسی مجموعه کانون کارکنان بازنشسته سازمان تامین اجتماعی تشکر کرد و گفت: این بانک، مجموعه ای است که بر اساس ارزش های انسانی و اسلامی و به دور از نگاه مادی گرایی و سود آوری بنا نهاده شده است و تمامی کارکنان آن تلاش می کنند تا بهترین خدمات را به متقاضیان ارائه نمایند.
وی افزود: این بانک خاستگاه مردمی دارد و تلاش می کنیم تا با هم افزایی خیرین و تجمیع منابع مالی سازمان ها و نهاد ها مشکلات مالی افراد بیشتری را با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه رفع کنیم.
دکتر مرتضی اکبری خاطرنشان کرد: بازنشستگان، زحمات زیادی را برای رشد و توسعه و حفظ و ارتقای دستاوردهای کشور در حوزه های گوناگون متحمل شده اند و بانک قرض*الحسنه مهر*ایران برای بهبود معیشت و افزایش رفاه این قشر از جامعه از هیچ کوششی دریغ نمی کند.
در پایان، لوح سپاس و هدیه ای به رسم یاد بود توسط جعفری به نمایندگی از طرف بازنشستگان به مرتضی اکبری مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهرایران اهدا شد.