به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک رفاه ، دکترمحمدعلی سهمانی در این نشست که اعضای هیات مدیره و مدیران عالی بانک نیز حضور داشتند، مهم ترین دلیل اتخاذ رویکرد بانکداری جامع را ارائه سبد خدمات کامل و جامع به مشتریان عنوان کرد و گفت: برای تبدیل شدن به یک بانک جامع تنها به خدمات مالی نیاز نیست، بلکه برای تکمیل سبد خدمات لازم است سایر خدمات غیرمالی از جمله بورس و کارگزاری، لیزینگ، بیمه، صرافی را نیز به مشتریان ارائه دهیم.
مدیرعامل بانک رفاه با بیان اینکه هم اکنون رویکرد بانکداری جامع و تلفیق خدمات مالی و غیر مالی خود را در قالب سوپرمارکتهای مالی نشان داده، گفت: بانک رفاه با ادراک این ضرورت در صنعت بانکداری، اقدام به تجهیز برخی شعب خود به عنوان شعب تمام خدمت و سوپرمارکت مالی کرده است که تعداد آن در آینده، افزایش خواهد یافت.
دکتر سهمانی وجود شرکت های متنوع با حوزه های تخصصی مختلف را ابزار بسیار مناسبی برای تحقق بانکداری جامع و تبدیل شدن به یک گروه مالی قدرتمند عنوان کرد و افزود: وجود هریک از شرکت های بورسی و غیر بورسی بانک، یک مزیت رقابتی است و بانک رفاه از این مسیر می تواند، تمامی نیازهای مشتریان را برطرف سازد.