به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک سینا ، این سامانه بدون نیاز به اینترنت و یا نصب برنامه بر روی گوشی تلفن همراه، بسیاری از خدمات بانکی مورد نیاز را در اختیار هموطنان قرار می دهد.
از جمله این خدمات می توان به دریافت موجودی و صورتحساب سپرده ها، پرداخت قبض و خرید شارژ اشاره کرد. انجام انواع انتقال وجه (عادی، مستمر)، انتقال وجه بین بانکی ساتنا و پایا و انتقال وجه کارت به کارت سینا، مدیریت چک، گزارش اقساط تسهیلات و پرداخت آن با سپرده بانک سینا و کارت های شتاب از دیگر خدمات قابل ارائه توسط سامانه 727 بانک سینا به شمار می رود.
همچنین با استفاده از این سامانه می توان در صورت مفقودی یا سرقت کارت، نسبت به انسداد کارت اقدام نمود. تمامی دارندگان کارت های شتاب هم با استفاده از سامانه 727 بانک سینا بدون نیاز به رمز می توانند نسبت به پرداخت قبض و خرید شارژ (همراه اول، ایرانسل، رایتل و خرید شارژ مستقیم) اقدام نمایند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک سینا ، شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان بانک سینا از اول شهریورماه جاری تغییر می یابد.
در راستای ایجاد ارتباط متقابل و بهتر مشتریان با بانک سینا شماره تلفن مرکز 24 ساعته ارتباط مشتریان این بانک به 5 رقم کاهش یافت.
به گزارش روابط عمومی بانک سینا هموطنان برای ارتباط با مرکز ارتباط مشتریان این بانک که با ساختاری مشتری مدار و خدمات محور و با هدف جلب رضایتمندی آنان ایجاد شده، می توانند از اول شهریورماه جاری با شماره تلفن 02141731 تماس بگیرند.
این مرکز با به کار گیری کارشناسان زبده و استفاده از فناوری های نوین بانکی، در تمامی ساعات شبانه روز و هفت روز هفته (24*7)، آماده پاسخگویی و اطلاع رسانی به هموطنان در زمینه انواع خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین پیگیری مشکلات احتمالی آنها در این زمینه خواهد بود.
دریافت و پیگیری کلیه مشکلات در زمینه خدمات سیناکارت و انواع خدمات نوین بانکی نظیر تلفنبانک، اینترنت بانک، همراه بانک، پیام کوتاه، همبانک و خودپرداز از جمله مواردی است که در حال حاضر از سوی این مرکز به مشتریان ارائه می شود. همچنین در صورت مفقودی یا سرقت کارت های بانک سینا، از طریق تماس با این مرکز می توان کارت خود را مسدود نمود.
این مرکز همچنین آماده دریافت پیشنهادها و انتقادهای هموطنان در زمینه های مختلف عملکردی در بانک سینا است.