به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، توسعه بانکداری الکترونیکی، کاهش و حذف الزام افراد برای مراجعه به شعب بانک، کاهش استفاده از ابزارهای کاغذی در انجام عملیات بانکی، افزایش کیفیت و راندمان سیستمهای دریافت و پرداخت و ... از جمله اهداف برگزاری این همایش بود.
توسعه فعالیت های بازاریابی در زمینه اشاعه خدمات الکترونیکی، تلاش برای معرفی بهتر خدمات الکترونیکی بانک، مدیریت دانش و اطلاعات، روششناسی سیستمهای الکترونیکی، ارزیابی آمادگی الکترونیکی و شکاف دیجیتالی، گسترش فعالیت بانکی از طریق تلفن همراه و اینترنت، سلامت و بهداشت الکترونیک، راه حلهای الکترونیکی سازمانی (سیستمهای برنامهریزی منابع، مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک، مدیریت زنجیره تأمین الکترونیک، تدارکات الکترونیک، و …)، نوآوری و انتشار فناوری اطلاعات از محورهای مطرح شده در سمینار کسب و کار الکترونیک است.
شایان ذکر است، در این همایش، نجدی مدیر امور استان ها، ترکیان رییس اداره کل حسابداری و بودجه، انصاری جعفری رییس اداره کل فن آوری اطلاعات و ارتباطات، اقدامی رییس اداره کل سازمان و برنامه ریزی و محبوبه رنجبر رییس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز حضور داشتند.