به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، گفتنی است در همایش برترینهای پژوهشی نظام بانکی که هرساله به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار میگردد از بین 24 بانک، 154 مقاله و 50 کتاب ارسالی جهت شرکت در رقابت، همکار بانک توسعه تعاون در جمع امتیازات کسب کرده موفق به کسب عنوان پژوهشگر منتخب نظام بانکی در حوزه پولی و بانکی شد.
شایانذکر است 2 کتاب مدیریت تجربهٔ مشتری (با رویکرد چشمانداز چندبعدی بازاریابی تجربه) و اندازهگیری تجربهٔ مشتری (نحوهٔ توسعه و پیادهسازی استراتژیهای سودآور تجربهٔ مشتری) و همچنین 10 عنوان مقاله شامل اندازهگیری تجربهٔ مشتری در بانک توسعه تعاون (مطالعه موردی: شعب بانک توسعه تعاون استان تهران)، مطالعهٔ تطبیقی بانکداری تعاونی در اتحادیه اروپا، مطالعهٔ بانکداری اسلامی با رویکرد بررسی محصولات و فرایندها، بررسی رابطه سرمایه فکری با عملکرد سازمانی، بررسی رابطه رفتار مدنی و عملکرد سازمانی، نیازسنجی پژوهشی: اجرای مدل تعیین اولویتهای پژوهشی، تحلیلی بر وضعیت سرمایه فکری در صنعت بانکداری، نظام پیشنهادها: رویکردی اثربخش برای مدیریت سرمایه اجتماعی در صنعت بانکداری، تبیین عناصر کلیدی مدیریت تجربه مشتری در صنعت بانکداری و تبیین ابعاد و عناصر مفهوم تجربه مشتری دیجیتال در حوزه بانکداری نوین ازجمله مقالات ایشان میباشد.