درخشش روابط عمومی بانک دی در طرح ارزیابی روابط عمومی های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران

نمایه بانک : روابط عمومی بانک دی در طرح ارزیابی روابط عمومی‌های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان های تابعه، موفق به کسب عنوان روابط عمومی برتر در بخش « نظرسنجی » شد.
  • چهارشنبه 11 بهمن 1396 ساعت 1:41

به گزارش نمایه بانک، به نقل از روابط عمومی بانک دی ،  در این طرح که به منظور ارزیابی روابط عمومی های برتر بنیاد شهید و امور ایثارگران سراسر کشور و سازمانهای تابعه برگزار شد، بانک دی در بخش «نظرسنجی» به عنوان روابط عمومی برتر انتخاب شد و جمشید قزوینیان مدیر روابط عمومی بانک دی  از سوی حجت الاسلام و المسلمین شهیدی – نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران – مورد تقدیر قرار گرفت.
بر اساس این گزارش در آئین افتتاحیه این همایش حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با تاکید بر اهمیت فعالیت روابط عمومی های مرتبط با حوزه ایثارگران گفت: روش و نوع فعالیت روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها در حوزه ایثار و شهادت در آرامش جامعه ایثارگری نقش والایی دارد و روابط عمومی خلاق با روش‌های نوین و ابتکاری بسیاری از مسائل را برای ایثارگران تبیین و آرامش را به ایثارگران منتقل خواهد کرد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین با اشاره به لزوم تدوین سند جامع فعالیت روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور گفت: امانتداری، شفافیت و ایفای نقش آگاه‌سازی در اعتماد بخشی به ایثارگران مؤثر است و روابط عمومی‌های بنیاد در سراسر کشور زبان گویای جامعه ایثارگری و بنیاد هستند.
شایان ذکر است در این طرح که با هدف ارزیابی علمی - تخصصی عملکرد روابط عمومی ها در ابعاد و زمینه های مختلف، معرفی و تقدیر از کارکنان و مدیران برتر و موفق جهت الگوسازی برای سایر روابط عمومی ها، زمینه سازی مساعد جهت تبادل نظر و انتقال تجربیات روابط عمومی های برتر و معرفی آثار شاخص در حوزه های مختلف روابط عمومی ها انجام شد، 1253 اثر توسط هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفت که بر اساس رأی هیئت داوران، روابط عمومی بانک دی به دلیل اهتمام در انجام نظرسنجی های مبتنی بر ضوابط دقیق علمی به عنوان روابط عمومی برتر در این زمینه معرفی شد . 


ثبت نظر

ارسال