رییس کمیته امداد با مدیر عامل بانک تجارت دیدار کرد/ ارسال پیامک واریز و برداشت برای حسابهای بانک تجارت

نمایه بانک : پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در ساختمان مرکزی بانک تجارت با رضا دولت آبادی مدیر عامل این بانک دیدار و گفتگو کرد. /بانک تجارت از این پس کلیه تراکنش های انجام شده بر روی حساب های مشتریان را بدون محدودیت در مبلغ تراکنش از طریق پیامک لحظه ای به اطلاع آنان خواهد رساند.
  • سه شنبه 3 بهمن 1396 ساعت 1:47

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، در این دیدار که عصر یکشنبه اول بهمن ماه برگزار شد دولت آبادی با اشاره به سابقه طولانی تعامل و همکاری بانک تجارت با کمیته امداد امام خمینی(ره) آمادگی این بانک را برای ارتقاء تعاملات فی ما بین اعلام کرد.

فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این دیدار از خدمات بانک تجارت به مدد جویان این کمیته تقدیر کرد و گفت: از محل تسهیلات قرض الحسنه اعطایی بانک تجارت تاکنون زمینه اشتغال 51000 نفر از خانواده های تحت پوشش این کمیته فراهم شده و امیدوارم تداوم همکاری بانک با این مجموعه زمینه ساز خدمت رسانی بیشتر به اقشار محروم جامعه را فراهم نماید.


 ارسال پیامک واریز و برداشت برای حسابهای بانک تجارت


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک تجارت ، از دهم بهمن ماه پیامک لحظه ای واریز و برداشت از حساب بدون محدودیت در مبلغ تراکنش برای آن دسته از مشتریان که درخواست استفاده از سرویس ارسال پیامک لحظه ای را به بانک ارائه داده اند ارسال خواهد شد. از جمله مزایای استفاده از خدمات پیامکی می توان به اطمینان خاطرمشتریان از صحت عملیات دریافت ، پرداخت و انتقال وجه به حساب اشاره کرد و این امکان را فراهم می کند تا مشتری در کوتاهترین زمان ممکن از هرگونه تراکنش حساب خود مطلع شده و امنیت استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک  افزایش یابد .

   در این خبر آمده است : ارسال پیامک لحظه ای برای مشتریان کاملا اختیاری بوده و تنها در صورت تمایل و درخواست مشتری و با پرداخت کارمزد سالیانه به مبلغ 100.000 ریال انجام خواهد شد . دریافت این مبلغ هیچگونه جنبه درآمدی برای بانک نداشته و تنها بخشی از هزینه هایی که بانک برای ارائه این خدمت به اپراتورهای مخابراتی می پردازد را تامین می کند.

 بر این اساس ارسال پیامک لحظه ای برای تراکنش های برداشت که قبلا بصورت رایگان انجام می شد از 10 بهمن ماه سالجاری قطع شده و در صورت درخواست مشتری و پرداخت کارمزد مربوطه مجددا فعال خواهد شد.

مشتریان می توانند برای فعال سازی سرویس پیامک لحظه ای روی حساب خود ، از طریق مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک یا یکی از درگاههای بانکداری الکترونیک شامل: موبایل بانک ، تلفنبانک ،درگاه خدمات اینترنتی کارت و بانکداری اینترنتی در وب سایت بانک به نشانی  www.tejaratbank.irاقدام نمایند.


ثبت نظر

ارسال