به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، در این جشنواره که با حضور جمعی از مسولان عالی رتبه کشوری، انجمن صنفی تبلیغات آژانس ها و کانون های تبلیغاتی، روابط عمومیها و شرکتهای تولیدی و خدماتی در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد ، بانک شهر موفق شد تا "شاهین طلایی" این دوره از جشنواره تبلیغات ایران را به خود اختصاص دهد.
بر این اساس، جایزه این دوره از جشنواره به دلیل موفقیتهای این بانک در حوزه تبلیغات دیجیتال، مرتبط با کمپین فضای مجازی "شهر من" به بانک شهر اهدا شد.
گفتنی است، بیش از 2 هزار اثر تبلیغاتی به دبیرخانه سومین جشنواره تبلیغات ایران ارسال شد و در حدود 120 اثر از سوی هیات داوران شایسته تقدیر اعلام شدند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مسعود نصرتی با بیان اینکه این بانک به عنوان پیشرو در کمک به حوزه مدیریت شهری شناخته میشود،گفت: بانک شهر با تمام توان درصدد ارایه خدمات برتر بانکی به شهروندان و رفع معضلات شهرهاست.
وی با بیان اینکه هم اکنون چالشها ، مشکلات و معضلات شهرها با حمایت این بانک به خوبی شناسایی و برای رفع آنها اقدام میشود، افزود: امروز بانک شهر فقط برطرف کننده نیازهای مدیریت شهرها نیست و شهروندان در سراسر کشور شاهد خدمات این بانک هستند.
نصرتی با اشاره به تعامل مناسب شهرداری رشت با این بانک گفت: بازگشایی LC داخلی و خارجی یکی از خدماتی است که بانک شهر در آن تخصص دارد و شهرداری های کشور معمولاً از آن استفاده میکنند که شهرداری رشت نیز خواهان آن است تا در پیشبرد پروژه های خود از این امکان بهره مند شود.
وی با اشاره به قابلیتهای شهر رشت در جذب گردشگر اظهار کرد: این شهر سالانه 36 میلیون نفر گردشگر داخلی دارد که عدد قابل توجهی است و لذا یکی از حوزه هایی که بانک شهر در رشت به خوبی میتواند به آن ورود کند، حوزه گردشگری و تأمین زیرساختهای مرتبط به آن است.
نصرتی در ادامه حمایت از حوزههای زیست محیطی را از شاخصههای بانک شهر دانست و تصریح کرد: این بانک در حوزه های زیست محیطی نیز مجموعه ای پیشرو تلقی میشود و حتی در این زمینه دارای برند بین المللی است.