به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری این بانک، توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملت در دست اقدام قرار گرفته است.
بر این اساس احتمالا اختلالاتی در ارایه سرویس های بانکی در همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی چهار روز آینده مشاهده خواهد شد.
بانک ملت ضمن عذر خواهی از تمامی مشتریان گرامی بابت اختلالات احتمالی در ارایه سرویس های مذکور از همراهی و سعه صدر هموطنان عزیز سپاسگزاری می کند.
امید است با اتمام عملیات توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی، خدمات یادشده با سرعت و کیفیت بهتر در اختیار کاربران محترم قرار گیرد.
در این خصوص کارشناسان مرکز ارتباط ملت با شماره تماس ۱۵۵۶ در تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ در شهرستان ها آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هموطنان عزیز هستند.