اختلال موقت در سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملت

نمایه بانک : به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری و به روز رسانی زیرساخت ها، سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی روزهای آتی با اختلال احتمالی همراه خواهد بود.
  • پنجشنبه 29 مهر 1400 ساعت 15:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری این بانک، توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی سامانه های همراه بانک و اینترنت بانک ملت در دست اقدام قرار گرفته است. 
بر این اساس احتمالا اختلالاتی در ارایه سرویس های بانکی در همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی چهار روز آینده مشاهده خواهد شد. 
بانک ملت ضمن عذر خواهی از تمامی مشتریان گرامی بابت اختلالات احتمالی در ارایه سرویس های مذکور از همراهی و سعه صدر هموطنان عزیز سپاسگزاری می کند.
امید است با اتمام عملیات توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی، خدمات یادشده با سرعت و کیفیت بهتر در اختیار کاربران محترم قرار گیرد.
در این خصوص کارشناسان مرکز ارتباط ملت با شماره تماس ۱۵۵۶ در تهران و ۰۲۱۸۲۴۸۸ در شهرستان ها آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی هموطنان عزیز هستند.

ثبت نظر

ارسال