به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده موفق شد؛ بهعنوان اولین بانک، نظام مدیریت تطبیق بر مبنای استاندارد بینالمللی 19600:2014ISO و در دو سال متوالی، نظام مدیریت شکایات بر مبنای استاندارد بینالمللی 10002:2018ISO با بالاترین میزان همسویی با خطوط راهنمای استانداردهای پیشگفته را در تمام سطوح سازمانی بانک، طراحی و پیاده سازی نماید. گواهینامههای مربوط به استانداردهای پیشگفته، پس از تایید ارزیابان و سر ممیزان شرکت Nobel Certification، صادر شده است.
توجه به شکایات مشتریان و مدیریت آن، بهعنوان فرصت راهبردی برای اصلاح و بهسازی نظام و روش های خدماترسانی به مشتریان محترم و مردم عزیز کشورمان وعملیاتی کردن نظامها، قوانین و مقررات نهادهای ناظر در عملیات و فعالیتهای بانکی، از اولویتهای برنامه استراتژیک بانک آینده است.