به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، شعبه میدان ملت این بانک، با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، ایجاد دسترسی مطلوب و حضور مستمر برای ارایه خدمات به مراجعین و نیز بهینهسازی شبکه شعب بانک با حضور دکتر مرتضی اکبری مدیرعامل، امامی، تلیکانی و توکلی اعضای هیات مدیره، مدیران ادارات مرکزی و مدیرشعب استان تهران افتتاح شد.
شایان ذکر است، بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای بهبود تمرکز و دسترسی مناسب شعب به ویژه در استان تهران، اقدام به ادغام شعب نزدیک به هم و جانمایی آنان در نقاط دیگر شهر کرده است. به همین منظور کد ۳۰۲۱ شعبه سلیمان خاطر به شعبه میدان ملت منتقل شد.
مشتریان، مراجعین و متقاضیان خدمات و طرح های تسهیلاتی شعبه سلیمان خاطر بانک قرض الحسنه مهرایران از این پس می توانند برای انجام خدمات بانکی به شعبه میدان ملت واقع در نبش چهارراه نعیم مراجعه کنند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در اولین سمینار تخصصی حقوقی و پیگیری وصول مطالبات با اشاره به مشکلات اقتصادی جامعه بیان داشت: خوشبختانه معوقات بانک قرض الحسنه مهر ایران تحت الشعاع بحران قرار نگرفت و میزان آن در حال حاضر ۱/۱ درصد است.
وی ادامه داد: بانک قرض الحسنه مهر ایران، عملکرد مطلوبی در سال جاری داشته و علی رغم هدف گذاری رشد ۲۵ درصدی در شش ماهه نخست، با توجه به بحران اقتصادی صورت گرفته رشد ۱۷ درصدی صورت گرفت که رشد مطلوبی را نشان می دهد.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران در ادامه به آمار تسهیلات اعطایی اشاره کرد و گفت: در ۶ ماهه نخست سال جاری ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات به ارزش ۵ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پرداخت شده است.
دکتر اکبری در بسط تکریم مشتری ادامه داد: مشتری های بانک قرض الحسنه مهر ایران از تعهد بالایی برخوردارند که بسیار قابل تحسین است؛ چندی است که سفته از فرایندهای اعطای تسهیلات حذف شده علی رغم آنکه تکریم ارباب رجوع محسوب می شد و فرایند دریافت وام را تسهیل می کرد، ابزاری برای بازپرداخت وام مشتریان نیز بود؛ با این حال پس از حذف نیز مشتری های بانک قرض الحسنه مهر ایران تعهدشان را برای پرداخت فراموش نکردند و این شایسته تقدیر است.
وی ادامه داد: همچنین کارشناسان حقوقی باید تلاش کنند تا شرایط دریافت وام را برای مشتری تسهیل کنند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران بر توجه بیشتر به قراردادها نیز تأکید کرد و بیان داشت: همکاران حقوقی باید تلاش کنند تا پیش از بروز مشکلات حقوقی رفع مشکل کنند و از این رو باید توجه بیشتری بر قراردادها داشته باشند تا در همان ابتدا میزان غیرقابل وصول بودنشان به صفر برسد و به دیگر سخن بهداشت اعتباری نیز رعایت شود