به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده با اشاره به پروژه بزرگ و پر مخاطب «پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری مالی یکم» موسوم به ETF، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، ما عزم خود را جزم کردیم تا این خدمت فقط به صورت غیر حضوری ارائه شود.
وی با بیان این که زیرساخت ها و سامانه های عملیات غیرحضوری بانک ملی ایران در سال های اخیر به خوبی ارتقا یافته است، اظهار کرد: بام، بله، ایوا و وب سایت بانک ملی ایران به عنوان درگاه های منتخب در فروش ETF به متقاضیان خدمت رسانی کردند.
مدیرعامل بانک ملی ایران ادامه داد: به رغم عدم ارائه خدمات حضوری در این زمینه، سهم بانک ملی ایران از کل تعداد ثبت نام شدگان در شبکه بانکی به منظور خرید ETF بیش از ۵۲ درصد بود.
وی با اشاره به این که ارائه خدمات غیرحضوری بانک ملی ایران در پروژه ثبت سفارش فروش سهام عدالت نیز ادامه یافته است، گفت: این نتایج مثبت نشانگر آن است که بانک ملی ایران در چند سال اخیر سیاست های راهبردی درستی را اتخاذ کرده و نوآوری های آن مفید واقع شده است.