به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، نجارزاده در حاشیه حضور در بیمه مرکزی و مراسم امضا تفاهمنامه،در جمع کارکنان این شعبه حاضر شد.
وی ضمن گفت و گو با کارکنان این شعبه و اطلاع از روند کار آنها،از تلاش آنها در جلب رضایت مشتریان تقدیر کرد.
مدیر عامل بانک ملی ایران همچنین در گفت و گوی بی واسطه با مشتریان،ضمن شنیدن نقطه نظرات آنها درباره خدمات ارائه شده توسط این شعبه،رضایت مشتریان را مهم ترین دغدغه بانک ملی ایران در ارائه هر نوع خدمت و محصول جدیدی اعلام کرد.