پاسخگویی مستقیم مدیران ارشد بانک ملی ایران به سوالات مشتریان/
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این مراسم که به منظور قدردانی از مجاهدت های محمد جهان بین، محمد علی جمالیان و محرم عظیم نژاد، کارکنان بازنشسته بانک که پیش از انقلاب اسلامی در زندان های ساواک محبوس بودند برگزار شد، رئیس مرکز امور ایثارگران و خانواده شهدای بانک بر لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
رضا خسروی همچنین با قدردانی از تلاش های مدیرعامل بانک ملی ایران برای توسعه خدمات قابل ارائه به ایثارگران و خانواده های شهدا، گفت: آرامش و امنیت امروزی جامعه، مدیون تلاش های کسانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهاده و از هر گونه تلاشی برای مبارزه با دشمن دریغ نکردند.
مشاور مدیرعامل بانک ملی ایران نیز با ابلاغ پیام مدیرعامل بانک به این مراسم، بزرگداشت یاد و نام کسانی را که جوانی خود را به پای انقلاب و امام گذاشتند، وظیفه ای همگانی دانست.
جواد بخشی با تاکید بر این که باید خاطرات زندانیان قبل از انقلاب به صورت مدون جمع آوری شده و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد، اظهار کرد: ما باید از هر فرصتی برای افشای خیانت ها و جنایت های رژیم منحوس پهلوی بهره برداری کنیم.
در ادامه این مراسم، حاضران در جلسه به بیان خاطراتی از دوران ستم شاهی و حبس در زندان های ساواک پرداختند و سپس با اهدای لوح از آنها قدردانی شد.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سید رسول میرخلفی رئیس اداره امور شعب استان گیلان بانک در این مراسم با بیان اینکه توجه ویژه به تعلیم و تربیت یکی از رسالتهای اصلی نظام و کمک به رشد و توسعه مناطق کم برخوردار و مشارکت در امور عامالمنفعه از مسئولیت های اجتماعی بانک ملی ایران است، گفت: حرکت در مسیر انقلاب و شهدا در گروی تربیت دانشآموزان فرهیختهای است که بتوانند در سایه تلاش، تفکر و بینش، آینده کشور را بسازند و بانک ملی ایران مفتخر است که در این زمینه میتواند به سهم خود نقشآفرینی کند.
گفتنی است، در این مراسم جمعی از مدیران محلی، دانش آموزان و اهالی شهر اسالم حضور داشتند.
در پایان، فرماندار شهرستان تالش با اهدای لوح سپاس از رئیس اداره امور شعب استان گیلان بانک ملی ایران به عنوان خیر مدرسه ساز تقدیر کرد.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مونسان در این ارتباط تلفنی علاوه بر شنیدن پیشنهادها و نظرات مشتریان، به سوالات مرتبط با حوزه های مختلف پاسخ داد.
با توجه به حجم بالای فعالیت های بانک ملی ایران و طرح ها و خدمات مختلف این بانک، سوالات متعددی برای مشتریان ایجاد می شود که مسئولان ارشد این بانک، پاسخگویی به دغدغه ها و سوالات مشتریان را وظیفه خود دانسته تا ارایه خدمات با حداکثر مطلوبیت در راستای برنامه های دولت محترم عملیاتی شود.
بر همین اساس، در ارتباط بی واسطه تلفنی امروز نیز، معاون شعب بانک ملی ایران به موضوعاتی نظیر تسهیلات مختلف بانک، تسهیلات بدون ضامن، روان سازی امور در شعب و... پاسخ داد.
همچنین از آنجا که توجه و پاسخگویی به مطالبات و درخواست های مردمی، جزو مهم ترین برنامه های رییس جمهور محترم است، بانک ملی ایران نیز به اشکال مختلف از جمله مرکز ارتباط مردمی خود سعی در تحقق این مهم دارد و مدیرعامل بانک نیز دستورات متعددی درخصوص اجرایی شدن مطالبات رییس جمهور محترم صادر کرده است.
ارتباط مستمر و بی واسطه مسئولان و مشتریان از جمله سیاست های محوری مدیرعامل بانک ملی ایران است که بر این اساس این روند، طراحی و آغاز شده و ادامه خواهد داشت.
حضور در مراکز صنعتی و تولیدی و رفع مشکلات مشتریان از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در جهت ایجاد ارتباط بی واسطه با مشتریان است.