حساب های فاقد اطلاعات کامل در بانک ملی ایران مسدود شد/ بات های جدید بله و ملی بازار برای توسعه کسب وکار در راهند!

نمایه بانک : در راستای اجرای دستورالعمل بانک مرکزی، حساب های فاقد اطلاعات هویتی یا دارای اطلاعات ناقص در بانک ملی ایران مسدود شد./ عضو هیات مدیره و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه رویکرد این بانک در قبال فین تک ها مشارکت، حمایت و جذب است، گفت: بانک ملی ایران از هر استارتاپی که حوزه کسب و کار بانک را توسعه بخشد، با آغوش باز استقبال می کند.
  • سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک مرکزی پیش از این در بخشنامه ای تاکید کرده بود که همه حساب های بانکی باید دارای اطلاعات هویتی کامل باشند. بانک مرکزی همچنین برای این کار مهلت تعیین و با روش های مختلف به دارندگان حساب های بانکی در این زمینه اطلاع رسانی شد. خوشبختانه حجم قابل توجهی از دارندگان حساب بانک ملی ایران در مهلت مقرر با مراجعه به واحدها نسبت به تکمیل اطلاعات خود اقدام کردند. با این حال حساب هایی با اطلاعات ناقص در واحدهای مختلف بانک ملی ایران وجود داشت که با رعایت ضوابط، مسدود شدند.

مشتریانی که حساب های آنها به این دلیل مسدود شده است، می توانند با مراجعه به شعبه و ارائه اطلاعات لازم، نسبت به فعال سازی مجدد آن اقدام کنند.

 

بات های جدید بله و ملی بازار برای توسعه کسب وکار در راهند!

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، مسعود خاتونی با بیان اینکه همسویی با آخرین وضعیت بانکداری جهان نیازمند بهره مندی از فناوری های روز دنیا و ارایه خدمات متنوع، پایدار و با کیفیت به مشتری در زیست بوم های آتی صنعت بانکداری است، گفت: بانک زیرساخت های تحقق این آینده روشن را ایجاد کرده است. به عنوان نمونه در حوزه استارت آپ رویکرد حمایتی داشتیم و پیام رسان بله را معرفی کردیم.

وی با تاکید بر حمایت این بانک از بازار تولید و اشتغال کشور تصریح کرد: بات های توسعه کسب و کار به زودی در پیام رسان بله و ملی بازار رونمایی می شوند. با این اقدام تسهیلات زیادی هم برای کسب و کارها و هم مشتریان فراهم خواهد شد. در دنیای امروز و اینترنت انسان و اشیاء با دنیای در هم تنیده ای رو به رو هستیم که نیاز به خدمات بانکداری دیجیتالی را دو چندان می کند و در این مسیر همسویی با روند فناوری و بانکداری روز جهان سیاست اصلی بانک ملی ایران است.

معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با بیان اینکه امروز نوبت دگراندیشی کسب و کارهاست، گفت: تمرکز و رقابت در بانکداری آینده فراتر از خدمات مالی پایه است و محدوده وسیعی از خدمات مالی ارزش افزوده و غیرمالی را در بر می گیرد.  در بانک ملی ایران مرکز نوآوری نیز تاسیس شده که وظیفه و رسالت آن اتخاذ رویکرد مناسب در قبال استارتاپ های حوزه فین تک است.

خاتونی بر حضور پر رنگ بانک ملی ایران در عرصه بانکداری دیجیتال در سال جاری تاکید کرد و گفت: با ورود استارتاپ ها بانکداری در چند سال آینده کاملا تغییر می کند و باید ضمن مطالعه و پذیرش دقیق استارتاپ ها و فین تک ها برای حفظ موقعیت بانک در تامین سهام آنها نیز تعامل بیشتری صوت گیرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ضمن تاکید بر ایجاد ظرفیت های جدید از سوی بانک در این بخش خاطر نشان کرد: کسب و کارهای نوین در سال جاری بیشتر مورد توجه بانک ملی ایران قرار دارد. این بانک همواره برنامه های بهبود و توسعه حوزه های زیرساخت و شبکه، پایداری و امنیت، سامانه ها، خدمات و محصولات را در دستور کار دارد. به طور مثال توسعه شبکه کیوسک، خود بانک  (VTM)و خود دریافت و خودپرداز (CRS) برای گسترش دسترسی به خدمات متنوع بانکی یکی از اقدامات صورت گرفته است.


ثبت نظر

ارسال