به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، «نشان بانک» که خدمتی منحصر به فرد در اپلیکیشن «ایوا» است، به کاربران این امکان را می دهد که از طریق تلفن همراه خود، حسابی بانکی افتتاح کنند.
«افتتاح حساب» غیرحضوری در «نشان بانک» تنها پنج مرحله دارد که انجام آن بسیار ساده و سریع است. به این منظور، نخستین گام، الزام احراز هویت برای مشتری و دریافت گواهی امضای الکترونیکی است.
کاربر ابتدا باید اطلاعات شخصی خود را تکمیل کند. مطالعه و امضای قراردادها، مطالعه قوانین و شرایط قرارداد مربوط به نوع حساب انتخاب شده و امضای آن پس از تایید صحت محتوا گام بعدی است.
بارگذاری مدارک شامل تصاویر مربوط به شناسنامه و کارت ملی، پرداخت هزینه های لازم برای افتتاح حساب شامل تمبر، کارمزد و واریز وجه به حساب جدید نیز مراحلی است که کاربر باید از طریق تلفن همراه خود انجام دهد.
پس از طی موفقیت آمیز این مراحل، پیامکی حاوی اطلاعات حساب و پیام «فرایند افتتاح حساب با موفقیت به انجام رسیده است» برای مشتری ارسال خواهد شد.
مشتریان می توانند در صورت مشاهده خطای شهاب به شعب بانک مراجعه کرده و یا در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 42739000- 021 تماس حاصل فرمایند.