توضیح بانک ملی ایران درباره اختلال موقت سامانه های مبتنی بر پیامک/
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک ملی ایران هر ساله با تامین در طرحهای عامالمنفعه و رفع محرومیت استانها مشارکت فعال دارد و بر این اساس تاکنون 121 باب مدرسه را با صرف هزینه ای به ارزش 254 میلیارد ریال در مناطق محروم و کم برخوردار کشور احداث، بازسازی، تکمیل، هوشمند سازی و تجهیز کرده است.
این بانک ساخت، نوسازی، بهسازی و تجهیز مدارس و مراکز آموزشی را در سراسر کشور به عنوان یکی از مهمترین محورهای مسئولیت های اجتماعی خود همواره در دستور کار داشته است.
آمارها نشان می دهد، بیش از 100 درصد استان های میهن پهناورمان از اقدامات خیرخواهانه این بانک در خصوص توسعه نظام تعلیم و تربیت بهره مند شده اند و بی تردید ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس گام بزرگی در توسعه نظام آموزشی کشور بوده که بانک ملی ایران در همین مدت قریب به 700 کلاس درس به سرانه آموزشی کشور افزوده است و تاکنون توانسته امکان تحصیل سالانه بیش از 10 هزار دانشآموز کم برخوردار در مناطق محروم کشور را فراهم کند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در پی بروز این اختلال، دسترسی به سامانه هایی نظیر بام و... که از سرویس پیامک استفاده می کنند، برای مشتریان تا زمان رفع مشکل از سوی اپراتورهای مخابراتی با اختلال همراه است.
بانک ملی ایران از صبوری و بردباری مشتریان محترم قدردانی می نماید و به اطلاع می رساند در اسرع وقت و رفع اختلال سرویس اپراتورهای مخابراتی، دسترسی به سامانه ها به حالت عادی باز خواهد گشت.