ضرورت تلاش بیشتر شعب و مدیریت ها جهت تحقق اهداف کلان بانک ایران زمین

نمایه بانک : اولین جلسه هم اندیشی روسای شعب استان های فارس، بوشهر، کهکیلویه و بویر احمد با محوریت بررسی عملکرد سال98 و ارائه راهکارهای جذب منابع در سال جدید با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.
  • دوشنبه 2 تیر 1399 ساعت 14:45
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، حسن شاهی مدیراستان در این مراسم به بیان آمار مقایسه ای مدیریت های مناطق سایر استان ها پرداخته، و با بیان اینکه شاهد تحقق کامل اهداف از سوی تعدادی از شعب و مدیریت ها هستیم گفت: با توجه به شرایط یکسان برای همه، عملکرد بعضی شعب قابل قبول نیست و انتظار می رود تا با برنامه ریزی هدفمند و سعی و تلاش جمعی شاهد بهبود عملکرد شعب و دستیابی این شعب و مدیریت ها به جایگاه اصلی خود باشیم.
 

حسن شاهی با ارائه آمارهای شعب در زمینه مصارف و منابع، وصول مطالبات، اعتبارات اسنادی و بانکداری مدرن عملکرد هر شعبه را از ابتدای سال بیان کردند.
وی با بیان اینکه علاوه بر بازدیدهای حضوری ماهانه، به صورت مجازی و از طریق ویدئوکنفرانس نیز این مدیریت در ارتباط با شعب خواهد بود و از مشکلات شعب و راهکارهای ارائه شده توسط پرسنل جویا خواهند شد.

در ادامه علیزاده معاون اجرائی به بیان راهکارهایی در خصوص ارتقاء جایگاه این مدیریت در حوزه بانکداری مدرن پرداخته و به اهمیت این حوزه در حقق بانکداری دیجیتال در آینده ای نزدیک تاکید کرد.

علیزاده همچنین با بیان اینکه روسای شعب محور اصلی حرکت به سمت دستیابی به اهداف هستند گفت: انتظار می رود روسای شعب ضمن برگزاری جلسه ای با حضور کلیه پرسنل تحت امر به اهمیت جذب منابع و تحقق کامل اهداف در همه زمینه ها بپردازند.
 

وی همچنین به اهمیت مشتری مداری و توجه مدیران ارشد بانک به سامانه نظرسنجی پرداخته و بیان کرد: روسای شعب بایستی با نظارت بیشتر و تاکید بر امر مشتری مداری نسبت به ارتقا جایگاه استان در سامانه نظرسنجی اقدام کنند.
 

در ادامه این هم اندیشی فاطمی معاون مالی استان به اهمیت بازاریابی و جایگاه آن در تحقق اهداف بانک پرداخته و اظهار داشت: در وضعیت کنونی بازار بهترین و ارزان ترین راه جذب منابع از طریق مشتریان بالفعل است.
 

فاطمی ضمن اشاره به طبقه بندی مشتریان به گروه های الماس، طلا، نقره و برنز گفت: مراجعه و سرکشی مستمر به این مشتریان بالاخص مشتریان گروه الماس و طلا منجر به وفادار شدن آنها و همچنین جذب منابع جدید است، از این رو روسای شعب موظف اند به صورت مستمر پیگیر این موضوع بوده و گزارش ماهانه عملکرد خود را به این مدیریت ارسال نمایند.
 

فاطمی همچنین طرحی در خصوص شناسایی مشتریان بالقوه بخصوص مشتریان حقوقی در راستای جذب منابع، اعطای تسهیلات، صدور ضمانتنامه و گشایش اعتبار اسنادی مطرح نموده و اعلام کرد: روسای شعب موظف اند به صورت ماهانه نسبت به جذب حداقل 2 شرکت حقوقی اقدام نموده و گزارش عملکرد خود را به این مدیریت ارسال نمایند.
 

فاطمی در پایان جلسه از آمادگی مدیران ارشد استان فارس جهت همراهی شعب در همه زمینه ها در ساعات اداری و غیر اداری اعلام کرد و خواستار استفاده شعب از تمامی ظرفیت های موجود در راستای تحقق اهداف شد.
 

ثبت نظر

ارسال