عبور تعداد کاربران «بام» از مرز 3/5 میلیون نفر / پرداخت حدود چهار هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران/ بازدید عضو هیات مدیره از شعبه مرکزی بانک ملی ایران در فروردین سال 98

نمایه بانک : بیش از سه و نیم میلیون نفر به سامانه «بام» بانک ملی ایران پیوسته اند./ بانک ملی ایران در یک ماه نخست سال جاری، حدود چهار هزار فقره تسهیلات مضاربه به بنگاه ها و فعالان اقتصادی پرداخت کرده است./ برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران به همراه حمید مومنی مدیر امور شعب مستقل از شعبه مرکزی این بانک بازدید کرد.
  • دوشنبه 30 اردیبهشت 1398 ساعت 15:20

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، «بام» که اکنون حدود سه سال و نیم از عمرش می گذرد، توانسته بیش از سه میلیون و 535 هزار نفر را به خود جذب کند.

این سامانه جامع اینترنتی که می توان آن را یک شعبه تمام عیار بانکی خواند، تا حد بسیار زیادی کاربرانش را از مراجعه به شعب بانک ملی ایران بی نیاز کرده است. «بام» سازمانی، ویدئو «بام» و انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا» از امکانات کم نظیر این سامانه است که به خوبی مورد استقبال کاربران مواجه شده است. «بام» یک سامانه زنده است که به طور مداوم بر امکاناتش افزوده می شود.

 

پرداخت حدود چهار هزار فقره تسهیلات مضاربه بانک ملی ایران در فروردین سال 98

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این بانک در راستای حمایت از تجارت داخلی کشور و بخش های مختلف اقتصادی و همچنین همسویی با اهداف کلان دولت جهت حمایت از بازار اشتغال، تعداد سه هزار و 935 فقره تسهیلات مضاربه پرداخت کرده که ارزش ریالی آن به دو هزار و 609 میلیارد ریال می رسد.

این در حالی است که بانک ملی ایران در سال 97، تعداد 100 هزار و 211 فقره تسهیلات در قالب مضاربه به ارزش 77 هزار و 486 میلیارد ریال پرداخت کرده است تا بدین ترتیب سهمی در رونق تجارت داخلی و بازار کسب و کار کشور داشته باشد.

لازم به ذکر است، در چارچوب تسهیلات مضاربه، سرمایه مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی برای انجام فعالیت های تجاری و بازرگانی به منظور خرید و فروش کالا در داخل کشور ( بازرگانی داخلی) و خرید و صدور کالا به خارج از کشور (صادرات) از سوی بانک تامین و بدین ترتیب بانک نیز از سود حاصل از فعالیت های مذکور، مطابق سهم پیش بینی شده در قرارداد، منتفع می شود.

مدت قرارداد مضاربه متناسب با دوره گردش عملیات (فعالیت تجاری) بنگاه، حداکثر شش ماه و منوط به رعایت ضوابط و مقررات قابل تجدید است.

 

بازدید عضو هیات مدیره از شعبه مرکزی بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی با حضور در این شعبه ضمن بازدید از فعالیت و روند خدمت رسانی به مشتریان، از تلاش بی وقفه همکاران در سال گذشته تقدیرکرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه مشتری مداری همواره سرلوحه اقدامات این بانک بوده است، گفت: کارکنان باید در سال جدید نیز همانند گذشته حداکثر تلاش خود را به منظور جلب رضایتمندی مشتریان به کار گیرند.

وی تصریح کرد: منابع انسانی بسیار بیشتر از منابع مالی برای بانک اهمیت دارد و طبیعی است که پیشرفت کارکنان می تواند باعث پیشرفت سازمان شود.

این عضو هیات مدیره بانک با اشاره به اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد اهداف بانک، بر استفاده از پیشنهادها و نظرات همکاران تاکید کرد.

کریمی در پایان این بازدید به بررسی عملکرد شعبه مذکور پرداخت و کارکنان نیز در فضایی صمیمی به ارایه دیدگاه های خود پرداختند.


ثبت نظر

ارسال