به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این روش کلاهبرداران اقدام به ارسال پیامک برای مشترکان تلفن همراه می کنند و از آنجا که شاید بخشی از مخاطبان دریافت کننده پیامک ها در انتظار دریافت شماره حساب یا کارت در تعاملات مالی و تجاری خود برای انتقال وجه باشند، ممکن است با عدم دقت کافی و کنترل اطلاعات دریافتی دچار تضییع حقوق شوند.
بر این اساس بانک ملی ایران تاکید می کند هموطنان گرامی برای پیشگیری از کلاهبرداری های احتمالی و متضرر شدن، در صورت دریافت این گونه پیامک های مشکوک، از پاسخ دادن و یا واریز وجه بدون کنترل حساب های مقصد خودداری کنند.
بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شرکت هاکوپیان
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، برات کریمی در این بازدید که با حضور نادر اکبری وند رییس اداره کل بازاریابی و امور مشتریان، یحیی حبیبی رییس اداره امور شعب مرکزی تهران و رییس شعبه کریمخان بانک انجام شد، آمادگی کامل بانک جهت ارائه خدمات نوین بانکی به این شرکت اعلام شد.
همچنین مدیر عامل شرکت هاکوپیان هم به سابقه همکاری دیرینه بین این شرکت و بانک ملی ایران اشاره و ابراز امیدواری کرد که این همکاری ها ادامه یابد.