بازدید از کارگروه کمپین 60 /
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، تسهیلات قرضالحسنه رفع احتیاجات ضروری راهی برای تامین نیاز فوری به تسهیلات مانند هزینه های درمانی، کمک هزینه تحصیلی، تعمیر و تأمین مسکن و... است که بر این اساس بانک ملی ایران در هشت ماه ابتدای امسال بهمنظور رفع احتیاجات ضروری مشتریان و با حفظ و تقویت سنت پسندیده قرضالحسنه تعداد 40 هزار و 526 فقره تسهیلات از محل منابع قرضالحسنه خود تخصیص داده است.
این تسهیلات با کم ترین نرخ کارمزد پرداخت می شود و ارزش ریالی تسهیلات پرداختی بانک در مدت مذکور بالغ بر یک هزار و 377 میلیارد و 441 میلیون ریال است.
بانک ملی ایران در سال گذشته نیز بیش از 67 هزار فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری تخصیص داد که ارزش ریالی آن به یک هزار و 987 میلیارد و 283 ریال می رسد.
در هشت ماه ابتدای امسال همچنین مبلغ 13 میلیارد و 730 میلیون ریال وام قرض الحسنه تعمیر مسکن از سوی بانک ملی ایران پرداخت شده است.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، به این منظور مشتری باید با مراجعه به سایت بانک و دانلود این اپلیکیشن، آن را روی گوشی خود نصب کرده و سپس وارد مرحله راه اندازی شود.
با ثبت شماره تلفن همراه، تعریف یک الگو برای ورود به اپلیکیشن و سپس وارد کردن دو کد فعالسازی، رمز یکبار مصرف در اختیار شماست.
دریافت کدهای فعالسازی هم که پیش از این از طریق خودپرداز، کیوسک یا Cashless بانک ملی ایران ممکن بود، به تازگی در سامانه بام نیز قابلیت دریافت دارد.
کسانی که گوشی هوشمند ندارند نیز می توانند این سامانه را از طریق کد دستوری #60*737* راه اندازی کنند.
با استفاده از رمز یکبار مصرف، امکان سوء استفاده از اطلاعات حساب بانکی در خریدهای غیرحضوری به صفر می رسد، بنابراین امنیت حساب مشتریان به طور کامل تضمین خواهد شد.
بر اساس دستور بانک مرکزی، از ابتدای دی ماه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف برای همه مشتریان نظام بانکی الزامی است.
بنا به هر دلیلی اگر مشتریان بانک ملی ایران موفق به طی این مراحل نشدند تا اول دی ماه شعب این بانک به صورت ویژه تا ساعت 17 و کارشناسان این بانک در پایگاه های شبانه روزی تا ساعت 20 آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این کارگروه متشکل از مدیریت عملیات بانکی، بازرسی و حسابرسی، اداره کل توسعه سیستم ها، اداره کل شبکه و زیرساخت، اداره کل اطلاعات بانکی، اداره کل سازمان و روشها و اداره کل روابط عمومی و به منظور بررسی راهکارهای افزایش انگیزه میان مشتریان برای استفاده از رمز یکبار مصرف جهت افزایش امنیت حساب ها و فرهنگ سازی این اقدام، تشکیل شده است.
عضو هیات مدیره بانک در این بازدید با اشاره به لزوم استفاده از رمز یکبار مصرف در تراکنش های غیرحضوری، این روش را تضمینی برای جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی خواند.
مسعود خاتونی همچنین با تاکید بر این که از ابتدای دی ماه، استفاده از رمز دوم یکبار مصرف الزامی است، ادامه داد: ممکن است تغییر فاز از رمز ثابت به رمز یکبار مصرف با چالش هایی همراه باشد، اما در نهایت این اقدام به نفع مشتریان است و امنیت حساب آنها را تضمین خواهد کرد.
خاتونی ضمن تشکر از اقدامات انجام شده توسط این کارگروه افزود: بانک ملی ایران در سال های اخیر سهم بسزایی در تغییر ذائقه مشتریان نظام بانکی داشته و در فرهنگ سازی این اقدامات هم، همدلی و آینده نگری تمامی کارکنان بانک، توانسته تصاویر زیبایی از کارهای بزرگ را به تصویر بکشد.
وی ادامه داد: همدلی و آینده نگری راز موفقیت بانک ملی ایران در تمامی پروژه های نظام بانکی بوده است.
مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران نیز ضمن تشکر از تلاش های شبانه روزی اعضای کارگروه کمپین 60 تاکید کرد: موفقیت تمامی اقدامات انجام شده دراین کارگروه منوط به دو شرط همدلی بخش های ستادی و همراهی با نیروهای متعهد صف است.
سعداله عیسی زاده اضافه کرد: بانک ملی ایران به عنوان بزرگترین و اصلی ترین بانک کشور قطعا بار اصلی این فرهنگ سازی را عهده دار است و برای افزایش امنیت مشتریان نظام بانکی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
شایان ذکر است در این بازدید نادر اکبری وند، رئیس اداره کل روابط عمومی، گزارش جامعی از اقدامات انجام شده و سیاست ها و پلن های عملیاتی پروژه فرهنگ سازی رمز یکبار مصرف را برای مدیران بازدید کننده ارائه نمود.
عضو هیات مدیره و مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران در حاشیه این بازدید با حضور در محل واحد ارتباط مردمی از روند پاسخگویی به سوالات مشتریان نیز اطلاع یافتند.