پیاده سازی روش های نوین بانکداری شرکتی و تجاری در بانک ملی ایران

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملی ایران گفت: با راه اندازی معاونت بانکداری جامع، روش های تازه ای در حوزه بانکداری شرکتی و تجاری در بانک ملی ایران پیاده سازی شده است که در آینده نزدیک نتایج مثبت آن نمایان می شود./ در دوازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌ها و موسسات اعتباری کشور با شعار « آموزش و توسعه منابع انسانی شعب» ، از 30 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران تقدیر شد./
  • شنبه 16 بهمن 1400 ساعت 12:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، علی موسوی زاده در بازدید از شعبه بازار این بانک، با اشاره به اینکه بازار تهران، قلب اقتصاد پایتخت و کشور است، گفت: مشتریان بزرگی در بازار وجود دارند که به بانک ملی ایران دلبسته اند و از ظرفیت زیادی برای انباشت منابع برخوردارند.


وی رشد منابع ارزان قیمت جذب شده در جریان اجرای طرح تلاش ملی را قابل توجه خواند و با بیان این که ادامه روند کنونی می تواند جایگاه بانک ملی ایران را بیش از پیش ارتقا دهد، اظهار کرد: بانک نباید درگیر بروکراسی های دست و پاگیر اداری باشد، بلکه باید از روش های نوین بازاریابی به منظور جذب مشتری استفاده کرد.


موسوی زاده، تلاش حداکثری شعب برای جذب منابع را خواستار شد.
عضو هیات مدیره، بانک ملی ایران را برند نظام بانکی خواند و با اشاره به اینکه که امکانات منحصر به فردی در اختیار این بانک است، گفت: خوشبختانه مشتریان به بانک ملی ایران اعتماد دارند و این اعتماد، از همه سرمایه ها ارزشمندتر است.


وی در این دیدار، احمد میرزا آقایی رییس شعبه بازار نیز گزارشی از عملکرد شعبه ارائه کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملی ایران و هیات همراه، همچنین با حضور در جمع کارکنان شعبه با آنها به گفت و گو پرداختند.

 

تقدیر از روسای موفق شعب بانک ملی ایران در گردهمایی روسای موفق بانک‌های کشور

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این گردهمایی که با حضور رئیس کل بانک مرکزی و جمعی از مدیران و کارکنان شبکه بانکی به صورت مجازی  برگزار شد، از 30 رئیس شعبه موفق بانک ملی ایران قدردانی گردید.

گفتنی است، این همایش باتوجه به نقش مهم رؤسای موفق شعب در موفقیت و پیشبرد استراتژی‌ها، اهداف عملیاتی بانک‌ها و مؤسسات در نیل به اهداف نهایی سیاستگذار پولی و بانکی، همه ساله توسط مؤسسه عالی آموزش بانکداری ایران با هدف انتقال تجربیات و مهارت‌های علمی رؤسای شعب و همچنین با هدف قدردانی و تکریم از مدیریت شعب بانک‌ها و مؤسسات اعتباری به عنوان ارزشمندترین دارایی آنها برگزار می‌شود.

تقویت مهارت‌های موردنیاز رؤسای شعب، بحث و تبادل نظر میان رؤسای شعب نیز از دیگر اهدافی هستند که از برگزاری این گردهمایی دنبال می‌شود.

 

گره گشایی مشکلات بیش از 91 هزار نفر با وام قرض الحسنه بانک کارگشایی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بانک کارگشایی یکی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که به منظور گره گشایی از مشکلات و رفع نیازهای فوری و احتیاجات ضروری افراد محروم و نیازمند جامعه از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه تعداد 91 هزار و 613 فقره وام قرض الحسنه رفع احتیاجات ضروری به ارزش یک هزار و 729 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.

 

بانک کارگشایی در سال 1305 تحت عنوان مؤسسه رهنی دولتی تأسیس شد و پس از تأسیس بانک ملی ایران به عنوان یکی از واحدهای این بانک در راستای رفع نیازهای ضروری متقاضیان مشغول ارائه خدمات متمایز ومنحصر به فرد درنظام بانکی شد. 

 

پرداخت وام قرض الحسنه، تسهیلات جعاله احتیاجات ضروری، نگهداری و حفاظت از طلا و جواهرات مشتریان، تخصیص صندوق امانت به مشتریان، افتتاح انواع حساب های بانکی، خدمات بانکداری الکترونیک و ... از جمله خدمات بانک کارگشایی است.

 

درحال حاضر بانک کارگشایی با سه شعبه در تهران (کارگشایی مرکز، امیریه و امیر کبیر) و 52 واحد در سراسر کشور فعالیت می کند.


ثبت نظر

ارسال