به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل این بانک با حضور در شبکه خبر از فرایند انتقال موسسه نور به بانک ملی ایران خبر داد و گفت : از روز شنبه فرایند انتقال موسسه نور به بانک ملی ایران انجام می شود و مشتریان گرامی این موسسه می توانند با مراجعه به شعب موسسه نور این خدمات را به همان شیوه از بانک ملی ایران دریافت کنند.
وی افزود: تمامی سامانه های حاکمیتی از جمله ساتنا، پایا به کارت ها متصل است و مشتریان می توانند از کارت های این موسسه استفاده کنند و نیازی برای مراجعه به شعب و استفاده از خدمات کارت هایشان نیست و مانند قبل می توانند نسبت به برداشت از حساب، خرید و سایر تراکنش های مالی خود اقدام کنند.
نجار زاده در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه فرایند انتقال این موسسه به بانک سه ماه زمان می برد اظهار داشت: فرایند انتقال کلی این موسسه سه ماه زمانبر بوده و ما در تمامی شعب موسسه نور با ایجاد" باجه بانک ملی ایران" خدمات این بانک را نیز در این شعب در اختیار مشتریان قرار می دهیم و مشتریان می توانند طی سه ماه شماره حساب جدیدی را از بانک ملی ایران دریافت کنند.
نجار زاده در خصوص انتقال سپرده ها و دارایی های موسسه نور گفت: 33 همت از سپرده های این موسسه به بانک ملی ایران انتقال پیدا کرده ولی تمامی دارایی ها همچنان منتقل نشده است.
وی در ادامه این توضیحات افزود: یکسری از دارایی ها که بر آنها دعاوی حقوقی و موضوعات مختلفی بر آنها مترتب هست؛ قرار نیست به این بانک منتقل شوند و طی جلسات مشترکی که با بانک مرکزی کشور داشتیم دارایی هایی که کاملا در اختیار و زیرکلید این موسسه هستند به بانک ملی ایران منتقل خواهند شد.
مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص انتقال انواع سپرده های مشتریان نیز اظهار داشت: تمامی سپرده های مشتریان اعم از کوتاه مدت و بلند مدت و همچنین تمامی تفاهمات مشترک بین مشتریان و موسسه نور مانند سابق و به همان شیوه پابرجا خواهد بود و بانک ملی ایران متعهد به ایفای تعهدات این موسسه است و هیچ تفاوتی در بحث توافقات انجام شده قبلی با مشتریان موسسه نور وجود نخواهد داشت.
مدیر عامل بانک ملی ایران در خصوص نحوه مدیریت هزینه ها ، انتقال و ساماندهی حساب ها ، بدهی، دارایی، کارکنان و شعب این بانک نیز گفت: 248 شعبه از موسسه نور ، بیش از 2000 نفر نیروی انسانی و 33 همت سپرده و 3 همت تسهیلات به بانک ملی ایران منتقل خواهد شد.
با جلسات مشترکی که با بانک مرکزی و موسسه نور داشتیم و به تائید بانک مرکزی کشور نیز رسیده است، تمامی کارکنان از این پس به عنوان کارمند بانک ملی ایران مشغول خدمت خواهند شد و تعدیل نیرویی در کارکنان این موسسه صورت نخواهد گرفت و با توجه به ایجاد باجه بانک ملی ایران در شعب موسسه نور انتقال دانش و تجربه بین همکاران صورت خواهد گرفت و نگرانی از این بابت وجود ندارد.
وی در پایان سخنان خود گفت: تمامی کارکنان و مشتریان محترم موسسه نور در صورت هرگونه ابهام و یا پرسش در این زمینه می توانند با واحد ارتباط مردمی بانک ملی ایران به شماره تلفن 64140 و همین طور واحد ارتباط مردمی موسسه نور به شماره تلفن 42931010 تماس حاصل نمایند و اطلاعات لازم را دریافت کنند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، حمید مومنی سخنگوی کمیته انتقال سپرده های موسسه اعتباری نور به بانک ملی اظهار داشت: در راستای راهبرد و سیاست های بانک مرکزی در مسیر اصلاح نظام بانکی تمامی سپرده های مشتریان موسسه اعتباری نور از تاریخ شنبه ۱۱ آذر ماه ۱۴۰۲، به بانک ملی ایران منتقل می شود و سپرده گذاران و مشتریان موسسه اعتباری نور زین پس میتوانند برای دریافت خدمات مالی به شعب سابق این موسسه مراجعه کنند و به نحو مطلوبی از تمامی خدمات مالی، پولی و بانکی بهره مند شوند.
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، حمید مومنی سخنگوی کمیته انتقال سپرده های موسسه اعتباری نور به بانک ملی گفت: در چارچوب مصوبات کمیته اصلاح نظام بانکی با انتقال حساب های مشتریان موسسه اعتباری نور به بانک ملی ایران، تمامی کارکنان شاغل و فعال موسسه اعتباری نور در بانک ملی ایران استخدام می شوند و عضوی از خانواده بزرگ این بانک خواهند شد.