به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه آرمان، در جریان این بازدید که مینا صدیق نوحی قائم مقام مدیرعامل و هادی رئیس الذاکرین معاون فروش و بازاریابی نیز حضور داشتند، علیرضا بیانیان در جریان آخرین وضعیت شعبه قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد شعبه ابراز کرد.
بیانیان با تشریح آمار و عملکرد بیمه آرمان ابراز امیدواری کرد که با تقویت نیروی انسانی و آموزش مستمر کارکنان و نمایندگان روند رو به رشد این شعبه ادامه یابد و از ظرفیتهای موجود آن به بهترین نحو ممکن استفاده شود.
وی گفت وظیفه اصلی شرکت بیمه در وحله اول آموزش نمایندگان و سپس حمایت همه جانبه از آنان است تا نمایندگان توان پاسخگویی به نیازهای بیمهگذاران را داشته باشند.
بیانیان با اشاره به اینکه صاحبان اصلی شرکتهای بیمه، بیمهگذاران هستند و بیمهگران برای جلب رضایت آنها تلاش میکنند گفت: فرآیند پرداخت خسارت مسالهای است که باید با دقت و سرعتعمل اجرا شود و بیمه آرمان نیز تلاش می کند خدمات و سرویسدهی مطلوبی به بیمهگذاران خود ارائه دهد.
مدیرعامل بیمه آرمان با اشاره به اینکه نمایندگان عنصر فعال شرکتها در بازار بیمه هستند اظهار داشت: نمایندگان و کارگزاران میتوانند در ارائه خدمات به مشتریان عملکرد قابل قبولی داشته باشند و شرکتهای بیمه با سرعت بیشتری نرخ و شرایط و پرداخت خسارات را در دسترس آنها قرار دهند
بیانیان همچنین ضرورت همکاری و همدلی بین کارکنان و نمایندگان شعبه را مورد تأکید قرار داد و با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیتهای شرکت به شکل مطلوب بهره گرفت، ابراز امیدواری کرد در سایه تلاش و همت کارکنان شاهد رشد و ارتقای سطح خدمات بیمهای به عموم مردم و افزایش رضایتمندی بیمه گذاران باشیم.
پیش از سخنان علیرضا بیانیان، حسین بارافکن رئیس شعبه اهواز گزارشی از وضعیت شعبه ارائه کرد و خواستار رفع پارهای از مشکلات شد. در ادامه جلسه؛ کارکنان و نمایندگان شعبه اهواز نیز نقطه نظرات، مشکلات و پیشنهادهای خود را پیرامون مسائل جاری با وی در میان گذاشتند