ابوطالب قرهچماقلو، با اشاره به اینکه باید ضریب نفوذ بیمه در زندگی اقشار مختلف جامعه بیشتر شود، افزود : هرچند برخورداری از پوششهای بیمهای برای تک تک افراد جامعه ضروری است اما بخشی ازمردم نسبت به این مهم کم اطلاع بوده و رسالت شبکه فروش، آگاه کردن همگان نسبت به این نیاز است.
وی، ایجاد انگیزه بیشتر در بین نمایندگان و بیمه گذاران را دستاورد دیگری در مسیر اجرای این جشنواره عنوان کرده و اظهار داشت: با محاسبات اکچوئری و مدیریت ریسک و ارزیابی جامعه هدف، تخفیفهای قابل توجهی تا سقف ۷۰ درصد حق بیمه برای جذب بیمه گذاران درنظر گرفته شده است.
به گفته معاون توسعه بازار و شبکه فروش تجارتنو، به نمایندگانی که حدنصاب حق بیمه تولیدی مندرج در دستورالعمل جشنواره را محقق کنند در پایان دوره سه ماهه با لحاظ مهلت وصول، ۱۷۰ فقره جایزه معادل یک میلیارد تومان، اهدا خواهد شد.
وی، با تاکید بر اینکه ارزش تلاش شبکه فروش زمانی بیشتر دیده خواهد شد که تمام جوایز در نظر گرفته شده، برنده داشته باشد، افزود: انتظار میرود نمایندگان سراسر کشور با مشارکت موثر درجشنواره “میم تا میم” از فرصت ایجاد شده حداکثر بهره را ببرند.