به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بیمه دی ، معاونت منابع انسانی و پشتیبانی بیمه دی به منظور شناسایی توانمندیها و شایستگیهای شرکت کننده و متقاضیان جذب در شرکت بیمه دی اولین جلسه کانون ارزیابی خود را برگزار نمود.
امروزه استفاده از روشهای سنتی برنامهریزی جذب برای توسعه توانمندیها و شایستگیهای کارکنان پاسخگوی نیازهای بنگاههای اقتصادی نمیباشد و لزوم بهرهمندی از روشهای نوین پرورش مهارتها و شایستگیهای کارکنان بیش از بیش مورد توجه میباشد، از اینرو حوزه معاونت منابع انسانی بیمه دی پس از تدوین مدل شایستگی مشاغل خود و سنجش صلاحیت مشاغل، درنظر دارد با جذب و نگهداشت نیروهای کارآمد در افزایش بهرهوری و ارتقاء کمی و کیفی خدمات شرکت نقش اساسی داشته باشد.