ایران کیش متولی کارگاه های آموزشی درگاه های اینترنتی بانک سپه

نمایه بانک : شرکت‌ کارت‌اعتباری ایران کیش مجموعه کارگاه آموزشی درگاه پرداخت اینترنتی و روش های بازاریابی مشتریان، برای روسای دفاتر، شعب‌ وصندوقداران بانک سپه را برگزار کرد .
  • چهارشنبه 5 مهر 1396 ساعت 2:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی ایران کیش، قاسم جلالی کارشناس بازاریابی بانک سپه با بیان اینکه هدف‌ از برگزاری این مجموعه، آشنایی اعضای بانک سپه با روش های جدید و خدمات در زمینه درگاه های پرداخت اینترنتی برای مشتریان است به ما گفت: "با توجه به رشد کسب و کارهای اینترنتی و ورود شرکت های استارت آپ و فین تک ها در بازار ودر راستای افزایش سهم بازار بانک در حوزه درگاه های پرداخت اینترنتی، کارگروه‌های آموزش در رده های مختلف برگزارشد. "
جلالی اظهار کرد در این کارگاه ها و سمینارها کارشناسان کسب و کار، روسا و صندوقداران شعب بانک سپه حضور داشتند و ایران کیش متولی بحث آموزشی آن شده است. "
وی درباره اینکه چرا بانک سپه ، شرکت کارت اعتباری ایران کیش را برای این کار انتخاب کرده است گفت: "تعداد درگاه هایی که توسط ایران کیش تا به امروز برای بانک سپه نصب شده است نسبت به سایرین بیشتر است از سویی شرکت ایران کیش از فرایند نصب و فعالسازی درگاه بسیار سریعتری برخورداراست."
کارشناس مسئول بانک سپه تاکید کرد:"تحقیقات میدانی نشان می دهد که اگر فعالیتی توسط شرکت های مشابه دو تا سه هفته زمان می برد، ایران کیش همان فعالیت را در سه تا چهار روزانجام داده است با حضور ایران کیش، تعداد نصب های ما با سرعت زیادی در حال افزایش است."
جلالی افزود:" اگر این نیاز احساس شود، جلسات آموزشی دیگری برای شهرستان ها نیز برگزار خواهد شد که ایران کیش متولی آن خواهد بود."
 وی ادامه داد :" بعد از این سمینارها و جلسات نیز نشست های ماهانه ای با کارشناسان کسب و کار و شرکت ایران کیش در زمینه رفع مشکلات برگزار می کنیم. "



*یک فرصت خوب 
مرتضی حیدرزاده مسئول دایره پرداخت اینترنتی شرکت ایران کیش که دراین جلسات، وظیفه آموزش را به دوش می کشید نیز گفت:" امیدواریم با این جلسات و با ارتقای سطح علمی پیرامون درگاه های پرداخت اینترنتی و نحوه جذب مشتری، شاهد رشد بازاریابی در جذب پذیرندگان اینترنتی بانک سپه باشیم."
وی گفت :" این که اکثر درخواست های پذیرندگی بانک سپه به ایران کیش واگذار شده، اهمیت بسیار زیادی دارد"
حیدرزاده افزود:"اگر بتوانیم این موضوع را در سایر بانک ها نیز بسط دهیم مطمئنا شاهد رشد چشمگیری برای جذب پذیرندگان اینترنتی خواهیم بود."



*بازی برد برد 
از سویی دیگر قاسم اجلالی کارشناس اداره تحقیقات و برنامه ریزی بانک سپه نیز با اشاره به اینکه این بانک، به عنوان نخستین بانک دولتی از بیشترین شعب در کشور برخورداراست گفت:" اداره تحقیقات با آسیب شناسی که انجام داد درجهت رفع مشکلات در زمینه درگاه پرداخت‌های اینترنتی، درصدد افزایش جذب مشتری و ورود به بازار برآمد. "
اجلالی با تاکید براینکه تلاش شد تا علل انگیزشی درجهت افزایش مشتری و ورود به بازار بررسی شود درباره انتخاب شرکت ایران کیش برای  جلسات آموزشی درگاه های پرداخت اینترنتی گفت :" پیش از هرچیز بانک سپه یکی از سهامداران شرکت ایران کیش است و این شرکت تنها شرکتی است که سپه به طور ویژه برروی آن سرمایه گذاری کرده است . از سویی دیگر همکاری مناسبی که ایران کیش در چند سال اخیر بابانک سپه داشت مزید برعلت شد تا این شرکت به عنوان حلال مشکلات در زمینه درگاه های پرداخت اینترنتی بانک سپه معرفی شود."
وی این جلسات آموزشی را یک بازی بردبرد، بین بانک سپه و ایران کیش دانست و اظهارداشت :"با این اتفاق هم بانک سپه و هم ایران کیش  سهم بازار خود را افزایش می دهند."



ثبت نظر

ارسال